Middag 1. nyttårsdag

S-mamma

Gift med forumet
Hva skal dere spise?

Vi har invitert mamma og dem hit på moddag, skrekk og gru hehe neida [8D]

Lurer på å lage biff, hjemmelaga stekte hvitløkpoteter, brokkoli og peppersaus..
For d kan vi hehe [8D] også er d jo godt, men kanskje ikke noen typisk 1. nyttårsdag middag??

Har alltid brukt ååå spist hos mamma og dem eller svigermor, husker ikke hva de har srvert, men d er iallefall god mat [:)]

ORIGINAL: dripdrop

Er det vanlig med gjester 1. nyttårsdag? [8D] hehe

Sambo har bursdag og han har bestilt pizza [;)] Svigermor og mormoren hans kommer hit [:)]

Her blir det nok lasagne, salat og hvitløksbrød! For det har jeg lyst på [:D]

kanskje vi tar d heller, hørtes veldig godt ut nam nam [:)]
ORIGINAL: dripdrop

Her blir det nok lasagne, salat og hvitløksbrød! For det har jeg lyst på [:D]

her blir det kalkun. vi skulle egentlig hatt det i dag, men den var ikke helt tint. Og i morgen skal vi bort å spise, så da ble det sånn i år. Ble kinamat i kveld da. Med scampi, kamskjell, kylling og svin. NAM. Gjør seg etter ribbe, pinnekjøtt, and og lutefisk det....hehe

Syns både biff og lasagne hørtes digg ut jeg da...

kalkun her altid i på nyttår[8D]

skal spise kallekun hos venner så opp til oss etterpå så vi får lagt knoll og tott

ORIGINAL: Blubba85

kalkun her altid i på nyttår[8D]

På nyttårsaften har alltid vi også kalkun! Men hun snakket om hva vi skulle spise 1. nyttårsdag [8D] Og da
frister det med lasagne! hehe [:D]

Det blir kalkun rester fra i går[:D][:D]
I kveld har eg lyst å bestille kinamat,er så lenge siden[:)]

Har nettopp lagd hjemmelaget koldtbord til lunch, å er bare såååå mett, middag har vi ikke tenkt på, så stor fare for at det blir take away, eller julesteka jeg har liggende[;)]

blir lasange, deilig salat og hvitløksbagyetter nam nam [:D]

koldtbord til lunsj hørtes jo lovely ut!![:)]

hhm ...vi hadde lux middag i dag ...pølser brød [&:][:D].

Back
Topp