Middag 1.mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi skal grille :)
Mannen som har handlet, men jeg tror det blir både flintstek og spareribs!!!
Gleder meg!
Vi skal begynne snart da, siden vi skal til byen kl 15 :-p

Satser på kylling, med ris i dag:-)

Her blir det pølser!! Skulle egentlig grille men ser ikke ut som d blir noe vær til det...

Her blir det kyllinglår og bakt potet :-) fikk lyst å grille, men her blåser og er veldig grå himmel ;-(

Her tror jeg det blir brødskive rett og slett. Rekker ikke å lage til noe før vi får besøk, og de tar med seg sveler til oss, så vi skal nok ikke sulte.;-) Vi får heller ordne oss en sen middag på kveldinga tror jeg..

Er aleine, så blir skiver på meg. .Men eg vil egentlig grille...! :P

Her tror jeg det blir brødskive rett og slett. Rekker ikke å lage til noe før vi får besøk, og de tar med seg sveler til oss, så vi skal nok ikke sulte.;-) Vi får heller ordne oss en sen middag på kveldinga tror jeg..
Jeg lagde meg "sveler" uten hvetemel til frokost i dag jeg , og hadde på smør og hjemmelaget syltetøy :-p
Det var godt!

Vi hadde grønn ertesuppe med pølsebiter i, og oreoiskake til dessert! :D

Jeg lagde meg "sveler" uten hvetemel til frokost i dag jeg , og hadde på smør og hjemmelaget syltetøy :p
Det var godt!

Hva brukte du isteden for mel:-)?

Ikke surmelk nei. Jeg brukte egg, fløte, mandelmel, kokosmel og litt fiberhusk =)

Grillet med hele familien på terassen.. Kyllingpølser,kyllingvinger og kokte poteter. Salat og potetsalat ;) Herlig...
Senere lagde svogeren min couscous <3 Herlig mat alt sammen.. Nå er jeg mett til i morgen,hehe.

Det ble jo så tidlig middag på oss i dag, før kinoen, så mannen laget nettopp en deilig salat av restene :D

Her ble det ostepop og oreoiskake til kvelds:p

Ble kylling i pitabrød her, det var godt:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Fant sommerkål på butikken her om dagen, så her ble det seiekaker med purreløk og kålstuing til middag i dag :):D Nammenam!! :)

Fant sommerkål på butikken her om dagen, så her ble det seiekaker med purreløk og kålstuing til middag i dag :):D Nammenam!! :)

Det hørtes fantastisk ut, lenge siden jeg har smakt:-)

Det hørtes fantastisk ut, lenge siden jeg har smakt:)

Jeg spiser omtrent bare mat med kål, løk, erter og kålrot for tiden :p;) hihi Har litt å ta igjen ;):p Elsker grønnsaker, og de er jo så gode og nå i tiden fremover! :)

Back
Topp