Microlax

Hiildeej

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Heihei, ble anbefalt av JM å prøve microlax. Ikke for å sette i gang fødselen men fordi jeg har vært veldig treg og hard i magen den siste uken. Men hun nevnte jo at det kunne sette i gang saker pga trykk osv til livmoren når det ble tømt. Det kunne føre til kynnere/rier.

Jeg er litt skeptisk til det, men hadde vært godt å få tømt seg(Sorry) [emoji23][emoji28]

Lurer på om noen har erfaringer med det?
 
Haha, jeg tok en for 15 minutter siden :hilarious: har ikke merket noe til rier enda :wacky:

[emoji23]
Si ifra om du merker noe da [emoji85]
Jeg har handla den inn, men pyse på å teste det [emoji849] hadde jo vært gull om det kunne sette fart på saker og men [emoji28]
 
[emoji23]
Si ifra om du merker noe da [emoji85]
Jeg har handla den inn, men pyse på å teste det [emoji849] hadde jo vært gull om det kunne sette fart på saker og men [emoji28]

Skal si ifra!
Ja, er det jeg håper på og, at det skal sette fart på ting :hilarious: :bag:
 
Jeg bruker et annet merke som kunne sette igang rier. Startet på det for en uke siden (dagen før termin), og har fortsatt ikke født. Kjenner det er godt å få gå på do en gang om dagen...
 
Husker jeg tok det en gang, fy fader for noen magesmerter jeg fikk.... visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men jeg var SKIKKELIG forstoppet
 
Smerter? [emoji15]
Ja, men var sikkert på grunn av forstoppelsen som hadde vart litt lenge og ikke microlaxen altså :p Men når det først gikk greit, så forsvant smertene, det var jævli i alle fall.
 
Ja, men var sikkert på grunn av forstoppelsen som hadde vart litt lenge og ikke microlaxen altså :p Men når det først gikk greit, så forsvant smertene, det var jævli i alle fall.

Okei [emoji28] kjenner ikke noe jeg :/ litt kynnere men ikke mer enn normalt :P
 
Ba om å få klyster på sykehuset kvelden før eg fikk rier (etter to døgn med igangsettelse og etterhvert noe forstoppa). Digg å slippe forstoppelsen samt at det kan være praktisk å være "tømt" til fødsel.

Så sier egentlig bare kjør på og lykke til! ;)
 
På tirsdag morgen tok de vannet mitt på føden.
Etter en liten stund fikk jeg tilbud om klyx og jwg takket ja. Hadde fått til å gå på do til vanlig, men følte jeg var litt treg likevel.
I tillegg syns både JM og jeg at det var lurt å få tømt seg helt mtp at baby muligens var litt stor, og at første gang jeg fødde stod en enda større baby fast, og den gang fikk jeg ikke tilbud om tømming...:/

Det var fantastisk!:P Både å få tømt seg og den ekstra plassen til baby hjalp. Ikke noe stormrier her iallfall, bare gode opplevelser hehe.
 
På tirsdag morgen tok de vannet mitt på føden.
Etter en liten stund fikk jeg tilbud om klyx og jwg takket ja. Hadde fått til å gå på do til vanlig, men følte jeg var litt treg likevel.
I tillegg syns både JM og jeg at det var lurt å få tømt seg helt mtp at baby muligens var litt stor, og at første gang jeg fødde stod en enda større baby fast, og den gang fikk jeg ikke tilbud om tømming...:/

Det var fantastisk!:P Både å få tømt seg og den ekstra plassen til baby hjalp. Ikke noe stormrier her iallfall, bare gode opplevelser hehe.

Så bra [emoji1]
Fikk klyster sist fødsel jeg også, men det på grunn av epiduralen :P

Kommer selv til å be om det på sykehuset denne gangen også, men dank frykt for å drite meg ut [emoji23]

Lite tegn til at baby kommer etter microlaxen, men det bar godt å få tømt seg siden det ikke var vært lett i det siste [emoji85][emoji85]
 
Back
Topp