Microlax??

August16spire

Elsker forumet
Noen som vet om det er farlig å ta? På apoteket sa de at gravide kunne bruke det. Er ikke et forsøk på å starte fødsel, mn kan ikke huske sist jeg fikk ordentlig av meg:banghead:

Tror ikke det er farlig annet enn at det kan sette i gang fødsel. Har du prøvd duphalac? :) litt mildere og bidrar til å "myke opp".

Nei har ikke tatt noe middel, røsket kun med meg microlax idag,så er det som er tilgjengelig akkurat nuh. Får se om jeg tørr, er ikke noe behagelig det heller:hilarious:

Microlax er ufarlig, men kan gi maserier. Det dumme med Microlax er at det kun hjelper på det som ligger nederst/lengst ute i tarmen. Så man må få det dit først. Duphalac øker volumet slik at det lettere skal bevege seg, så husk da å drikke rikelig-om ikke gjør det vondt verre.

Microlax er ufarlig, men kan gi maserier. Det dumme med Microlax er at det kun hjelper på det som ligger nederst/lengst ute i tarmen. Så man må få det dit først. Duphalac øker volumet slik at det lettere skal bevege seg, så husk da å drikke rikelig-om ikke gjør det vondt verre.

Skriver under på dette med Microlax :)

Back
Topp