Microlaks? (eller hvordan d nå skrives)

Kisse85

Elsker forumet
Får mann vondt i magen etter å ha tatt d?

Hva er det i det heile tatt? :O 

ORIGINAL: førstegangsmama

Hva er det i det heile tatt? :O 

D e sånn greier som mann spruter opp i rumpa om mann har hard avføring[8D] (så hælig d hørtes ut[8D]) hehe...

nei, man skal vel ikke få vondt i magen. jeg brukte det en del under forrige svangerskap, men fikk ikke vondt av den, men hadde jo vondt pga hard mage.. hehe, heller vondt i rompa pga det var hardt enn vondt i magen [&:]

ORIGINAL: Clarisma

nei, man skal vel ikke få vondt i magen. jeg brukte det en del under forrige svangerskap, men fikk ikke vondt av den, men hadde jo vondt pga hard mage.. hehe, heller vondt i rompa pga det var hardt enn vondt i magen [&:]

Jeg brukte d en gang å fikk så jæ.... vondt i magen at jeg trodde jeg skulle falle av do[8D] Men d kan jo være bare fordi jeg faktisk var dålig i magen da[8|]

ORIGINAL: Kisse85

ORIGINAL: Clarisma

Jeg brukte d en gang å fikk så jæ.... vondt i magen at jeg trodde jeg skulle falle av do[8D] Men d kan jo være bare fordi jeg faktisk var dålig i magen da[8|]

ror nok heller det ja. det gjør jo så man får tryketrang på ett vis, og da kan det jo sikkert gjøre sinnsykt vondt om det som ikke ville ut bestemmer seg for å komme ut. så skjønner den ja..

erfaring fra sist gang: Kjennes ut som saltsyre i rumpa... Auch! men tok det noen ganger, og et saltvannsklyx.. Blir jo lokal irritasjon down there av det da, så kan jo være med på å sette fortgang i sakene, dersom kroppen er klar da.. samt at en får tømt tarmen før evt fødsel hjemme.. greit det vil jeg si..

Back
Topp