Microgynon - erfaringer?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Har endelig knødd meg til å henta p-pillene, og da ble det Microgynon pga at dem var billigst [8D]

Noen som har erfaringer (positive og negative) med dem? [;)]

La på meg en del de første 2 månedene jeg brukte dem, sånn ca...
Var vel ikke mer enn 1-3 kg da, men synes det er mer enn nok. Gikk å klaget til legen om dette og da sa han bare at jeg skulle gi det en bittte liten stund til, for han mente dette ville gå seg til, og jammen hadde han ikke rett!
No more weightgain [:)] Dvs, hvertfall ikke fra p-pillebruk da [8D]
Fikk også litt mer matlyst i begynnelsen, som da resulterte i litt vektoppgang [&:]

Men ellers ganske fornøyd [:)]

Absolutt ingen ting å si på dem. Brukte dem i to år og funket utmerket. Ingen barn og ingen bivirkninger mens jeg gikk på dem [:)]

ORIGINAL: Hjertemamman

Vår erfaring med den...hmmm... Derfor Lotte  er her den dag i dag[:D][:-][:)][8|][8D][:)]

Var du flink til å ta p pillene til samma tidspunkt hver dag da?

Kanskje jeg burde revurdere hvilken pille jeg skal begynne på [8|]

Fornøyd jeg!

ORIGINAL: MiniMoi

Absolutt ingen ting å si på dem. Brukte dem i to år og funket utmerket. Ingen barn og ingen bivirkninger mens jeg gikk på dem [:)]
signerer, bare at jeg har gått på de i 3,5 år nå.[:)]

Var det siste merket jeg brukte, og etter mange merker var dette redningen for meg!
For meg var den super [:)]

Ikke så hormonell [;)]

Spydde som en hval [:'(]

Jeg brukte dem i flere år, men nå er det en stund siden.. De funket bedre enn trefasepiller. Etter en stund ble jeg plaget med mellomblødninger.
Jeg mistenker også at de etterhvert kan ha vært med på å forsterke migreneanfall.

ble gravid på dem[8D]

Back
Topp