Microbølgesterilisator?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Jeg kjøpte microbølgesterilisator fra mr. Brown'sImageUploadedByBV Forum1392052053.321438.jpg. Hørte den skulle være sååå smart, men etter å ha prøvd å lese bruksanvisning på nederlandsk, russisk, fransk og tysk blir jeg bare mer forvirret! Skjønner den skal kjøres i microen i 5 minutter, men skal de være fuktig eller ha noe vann oppi? Føler meg jo litt dom, men siden jeg har lese og skrive problemer syntes jeg det var enkler å spørre hær enn å lese på andre språk :-) noen som kan hjelpe meg?

Vet at med den fra avent så skal man ha litt vann oppi. Er dette som fordampes i microen som igjen gjør at flaskene blir sterilisert.
Selv ville jeg nok godt for en elektrisk sterilisator.. Om jeg får bruk for det, så blir det elektrisk.

Det skal være vann i den, mener å huske det var 2dl...,men er noen år siden jeg brukte den.

Hadde microsterilisator fra avent sist, et av de mest geniale kjøpene våre tror jeg - hata å koke flasker, eller rettere sagt, å måtte huske på de dumme flaskene som sto på ovnen:p..
Men vi lånte bort sterilisatoren til broren til sambo og dama, å de har liksågodt bare kvitta seg med den:(.. Jeg var jo klar på at jeg skulle ha den tilbake, til vi skulle ha nestemann.. Menmen..
Så nå må vi kjøpe ny, hvis det blir flaskebaby denne gangen også:).. Men venter å ser, blir det bare max 1 flaske om dagen skal jeg overleve å koke:p

Har avent sin jeg også, den var så utrolig god å ha:) Sparte meg for mye bry syns jeg, rimelig fort gjort å glemme flaskene når de står og koker, gravid hjernen er jo briljant i forhold til nyfødt baby hjerne:p

15.08.12 Oskar♥
13.04.14 tre skal bli fire, Frida ♥

Back
Topp