micamor..

Kraaka

Gift med forumet
Hvordan gikk det med deg??

[:D]NURKET HAR SNUDD SEG!!!!!![:D]
Jeg fikk et kjerringråd på føden på torsdag ,og har fulgt det ,og resultatet er at han har snudd seg!!! Skal på kontroll igjen på torsdag ,og skal på kontroll to ganger i uka fremover ,men så lenge han ligger riktig veg slipper jeg keisersnitt!!!!!!!!!![:D][:D] Er så GLAD!!!!!

[:)]Kjerringrådet ja.... OK ,stå på alle fire,så legger du overkroppen ned til gulvet,sånn at du har rumpen som det høyeste punktet.(Du vet sånn "be" stilling..)Ligg slik en halv time morgen og kveld. Ble annbefalt å "stå" slik i sofaen ,så du ikke blir sliten av harde gulv. Greit med en bok.[8|]Og selv om mannen din synes det ser ut som en invitasjon til litt "doggy style" så er det ikke det! Bare knurr til ham ,så forstår han nok poenget...[:D]
Lykke til.

Så bra!![:D][:D]

[:)]Da blir det sykehuset igjen i morgen da.... Var hos jordmor i dag-og da har den søte lille......snudd seg igjen! To døgn lå han riktig ,for å gi meg håp om normal fødsel. Jeg håper ennå ,men det begyner å bli tvilsomt. Det eneste positive er at jeg ikke får lov til å føde i seteleie-takk og lov! Hodet hans er for stort[:)]Og jeg er for liten. Vanlig fødsel hadde nok gått greit-men ,får se hva nurket vil! Er lei av å fly rundt fra lege til sykehus til jordmor,til sykehus....

Oih da.... Må han feste seg snart så han blir liggende..hehe!!
Men virker kanskje som om han liker seg "sittende"!
Blir spennende å se hvordan han finner ut at han vil ut!

[:)]Jeg gir snart opp!!!! Kommet hjem fra sykehuset ,og lillegullet har snudd seg igjen!!!! Men ,fra seteleie i går ,ligger han på tvers i dag... Er det ikke gøy... Jaja,fikk tilbud om å komme på UL hver dag fremover-men det gidder jeg ikke! Får ta det som det kommer. Men fikk i alle fall vite at han er en aktiv krabat (som om jeg ikke visste det[:D]),men ganske liten. Greit nok det! Så nå skal jeg leve i spenning ,ligger han riktig når fødselen begyner blir det normalfødsel ,ligger han "annerledes" blir det snitt. Greit nok ,da slipper jeg egentlig å tenke så mye på det! (Er det forresten fler som har fått beskjed om "hvis vannet går ,må du legge deg ned i løpet av de første tre minuttene,og få tak i ambulanse.Om du så ligger på fortauet!, syntes den var litt skremmende jeg..[8|])

Back
Topp