MiaMamma

Bruker552mar

Forumet er livet
Nydelige bilder fra Hordatun du, der var vi og nylig [:D] NÅR var dere der?

Vi var i kinsarvik, vi [:)] Fra tirsdag til fredag 

Ja, Hordatun camping og familiepark I Kinsarvik..? [:D]
Vi var uken før..

hardangertun camping het det, men det var en campig rett ved der vi bodde, kanskje det var hordatun? Så morsomt at dere var der da [:D] Jeg så at ukens bilde vinneren på generellt hadde vært der også.. hehe. liten verden [:D]

ORIGINAL: MiaMamma

hardangertun camping het det, men det var en campig rett ved der vi bodde, kanskje det var hordatun? Så morsomt at dere var der da [:D] Jeg så at ukens bilde vinneren på generellt hadde vært der også.. hehe. liten verden [:D]

Ja, jeg blingset litt der.. Bruke å blande hordatun og hardangertun når jeg snakker om den

Er der nesten hver sommer.. Ganske populært tror jeg, iogmed at det ikke er så stort og dyrt som mange andre familieparker [:)]

Den andre campingen heter bare kinsarvik camping tror jeg, og hyttene er helt tragiske [:o]

hehe, hytten vår var litt bob-bob den også.. størrelsen var grei, vi delte en stor hytte, og ungene hadde ganske stor tumle-plass på gulvet. MEN det var bare to kokeplater der, og ingen bakerovn!! Vi hadde jo planlagt og handlet inn middagsmat som vi skulle tilbrede i ovn, så vi måtte låne hos en annen hytte (var noen jeg kjente da, men [:D]) Og kjøkkenet var ikke så godt utstyrt heller.. men vi hadde det no kjempefint uansett. Go-karten der var kjempegøy [:D][:D][:D]

Vi hadde og av de største hyttene, men hadde med grill siden vi visste hvordan kjøkkenmulighetene var [:)] Fikk desverre ikke prøvd gokarten denne gang [:(]

Back
Topp