Mi ufattelig merkelige svigermor...

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Da har vi førtalt d tel ho svigermor.... å ho sa INGEN TING..... ikkje gratulere en gang.... d bei liksom ikkje nævnt engang.... kunne ho ikkje liksom vært gla på vårres vegne.... kjenne æ bi litt provosert..... sån bære før å ha d sakt....

Himmel og hav!!! For ei dame..

Hvordan er det mulig?! :// Huff!

Herregud for ei dame. Kanskje det tar litt tid å synke inn. Jeg gruer meg masse til å fortelle det til svigers, Får håpe det går bra. Sist ble de veldig glade, men tror ikke de blir det  nå av en eller annen grunn 

What! Er det mulig? Hva sa din mann da? Ble ikke han skuffet over sin mor? Kjenner jeg ble skikkelig provosert. Det går jo an å si gratulerer, og glede seg på deres vegne ihvertfall. For en svigermor!!

Jøje meg for en motagelse
Kan jeg spørre om du er ung??Hun ble sikkert tatt på senga, og må nok fordøye det.
Men jeg hadde i allfall blitt skuffet over sånn reaksjon. Dårlig gjort

utrolig dårlig gjort da! Greit at hun ble paff eller lignende, men er vanlig høflighet å gratulere!

Sola2012 skrev:
Jøje meg for en motagelse
Kan jeg spørre om du er ung??Hun ble sikkert tatt på senga, og må nok fordøye det.
Men jeg hadde i allfall blitt skuffet over sånn reaksjon. Dårlig gjort

æ e 24 år, å vi har ei datter fra før, hus, jobb å alt anna som sku gjøre d ideellt å få onga nu....
men ho har sekkert no imot d.... av en eller anna grunn ho aldri bi å dele me oss... eller mæ i alle fall.... æ har vel strengt tatt aldri vært hennes favoritt "svigerbarn", uten å egentli ha gjort anna enn å ha mine egene meininge, som ikkje passe me hennes...

Jøss, for en kald svigermor, da er det noe galt med henne, og IKKE dere :) Dere fikk fortalt henne om enda et barnebarn til, så da kan dere bare leve deres eget liv og nyte det :)

Kjenner en som har en svigerfar som har problemer med å respektere henne, fordi hun har egne meninger og fikk en nydelig datter med sønnen hans, og svigerfaren finner på alt idiotisk for å ødelegge noe for dem - no vurderer de å politianmelde ham for trusler og greier.

e godt d ikkje e så ille...
ho får bære holde på, før vi e voksen, å gjør ting på vårres måte uansett....

Kjedelig med en sånn reaksjon. 

Ikke alle svigemødre som liker at en sier i fra .
At dere har alt det nødvendige, hjem, jobber og et godt forhold og en skatt fra før ville jeg tro var virkelig optimalt.  At hu ikke kan glede seg over å bli bestemor på ny er hennes tap.
Håper hu engaserer seg når den lille blir født, da er det jo mere virkelig.

Svigemoren din er ikke taktisk, og syns du skal gå med hevet hode for henne.
Altså involvere henne så lite så mulig, da kan du etterhvert se om hu spør og er litt engasjert likevel. Håper det beste for deg og den lille Spira

Back
Topp