mi tid som sniker forbi.... (forhåpentligvis)

Møffen

Glad i forumet
Tenkte det va på tide at eg åg meldte meg inn i februar gjengen!! Burde gjort det for lenge si for har sneke her inne ca heile svangerskapet å nå ittepå [8D] Så forhåpentligvis e der plass for ein te her inne... Dåkke virke som ein fantastiske gjeng å eg glede meg te å ta litt meir aktiv del her inne!!

11. februar kom Lotte til verden på SUS, te stor glede for mor, far og to stolte storesøstre [:)]

Velkommen hit som skriver [:D]
går alt bra med dere? hvor stor var lille jenta da? Fikk du før eller etter termin? [:)]

Hei! Og velkommen:)

Det går veldig bra med oss ja, me kose oss masse!! Litt slitsomt når hu stort sett ikkje vil sova på dagtid, men tar det heldigvis igjen med masse soving på nåttå [;)] 

Lotte blei født 15 dagar før termin med planlagt keisersnitt. Mitt tredje ks men fysste gong det va planlagt å det va ein møje bedre opplevelse!! Hu va 3162 gr og 48 cm!!

Tommelise: Eg har åg ei Emilie, men hu e snart 3 år!!

Takk for velkomst forresten[:)][:)][:)]

Velkommen sååååå til en ny sniker!!! [:)][:)][:)]

Vi skal ha landstreff i august!! Du må gjerne slenge deg på altså!! Se en av topptrådene! [:)][:)][:)][:)]

Så koselig :) Emilie er jo ett kjempe flott navn [;)]
gleder meg til å bli bedre kjent med deg [:)]

Heia[:D] og velkommen![:D]

velkommen[:D][:D][:D]

velkommen[:D] hvor er du ifra i rogaland egentlig?[:)]

ORIGINAL: Møffen

Det går veldig bra med oss ja, me kose oss masse!! Litt slitsomt når hu stort sett ikkje vil sova på dagtid, men tar det heldigvis igjen med masse soving på nåttå [;)] 

Lotte blei født 15 dagar før termin med planlagt keisersnitt. Mitt tredje ks men fysste gong det va planlagt å det va ein møje bedre opplevelse!! Hu va 3162 gr og 48 cm!!

Velkommen! Er ganske ny her selv. Hvorfor hastekeisersnitt de to første gangene egentlig? Fikk du ikke åpning?? Var nemlig i den situasjonen selv.. var fælt.. og jeg kjenner to stk som har hatt to hastekeisersnitt pga åpning, og som da selvfølgelig har fått beskjed om at neste gang blir nummer tre planlagt keisersnitt. Kan tenke meg at det skjer neste gang jeg skal i ilden og... så har tenkt å kreve røntgen for å sjekke bekkenet før jeg kommer så langt!

Velkommen skal du være[:D][:D]

Velkommen[:D]

Så kjekt med nye skrivere[:D]

Du er hjertelig velkommen!!

Vil du fortelle litt om deg sjølv??
Alder, kor du kommer fra, ka du driver med??[:D]

ORIGINAL: Macette

ORIGINAL: Møffen

Velkommen! Er ganske ny her selv. Hvorfor hastekeisersnitt de to første gangene egentlig? Fikk du ikke åpning?? Var nemlig i den situasjonen selv.. var fælt.. og jeg kjenner to stk som har hatt to hastekeisersnitt pga åpning, og som da selvfølgelig har fått beskjed om at neste gang blir nummer tre planlagt keisersnitt. Kan tenke meg at det skjer neste gang jeg skal i ilden og... så har tenkt å kreve røntgen for å sjekke bekkenet før jeg kommer så langt!

Første gang fekk eg ikkje lov å føde normalt, det var på ein måte planlagt men ikkje så godt som denne gong. Grunnen til at eg ikkje fekk føde normalt var at jenta slutta å legge på seg i magen å dei meinte at ein vaginal fødsel ville være for slitsom for henne siden hu var så liten. Eg hadde i tillegg svangerskapsforgiftning så dei ville ha hu ut fort. Andre gang blei eg satt i gang med ballongkateter, men alt stoppa opp på 3 cm å pga lite fostervann klarte dei ikkje å ta vatnet. Eg hadde igjen svangerskapsforgiftning å dei ville ikkje la meg gå lenger så derfor blei det akutt keisersnitt den gangen!! Nå siste gang slapp eg unna både akutt keisersnitt og svangerskapsforgiftning så e veldig fornøyd [:D]
Ikkje någe kjekt med akutt keisersnitt, så eg håbe du sleppe unna det neste gong, ein heilt anner og møje meir positiv og kjekk opplevelse med planlagt [:)]

ORIGINAL: Amaryllis

velkommen[:D] hvor er du ifra i rogaland egentlig?[:)]

Hei[:)]
Eg komme frå ei øy i Ryfylke som hette Helgøy. Ikkje veldig store plassen, men stortrives her inne[;)]
Kor i vest agder du bur?? Eg har svigerfamilien min på Flekkerøy utenfor Kristiansand [;)]

ORIGINAL: Klesklypa

Så kjekt med nye skrivere[:D]

Du er hjertelig velkommen!!

Vil du fortelle litt om deg sjølv??
Alder, kor du kommer fra, ka du driver med??[:D]

Takk for god velkomst[:)] Dette vise bare at mitt inntrykk av dåkke stemme, dåkke virke som ein heilt fantastiske gjeng!!
Litt om meg sjøl ja... te sommaren blir eg 30 år, forstår ikkje heilt kor dei årå e blitt av, men må vel bare innsjå at sånn e det[8D] Eg e utdanna førskulelærar å jobbe som ped.leder i barnehage!!

hei og Velkommen[:D] gratulerer med lille prinsessa di[:D]

Masse velkommen hos oss[:)]

Back
Topp