Mexxie!!!!

Rapunsel

Gift med forumet
Æ glede mæ sååååå my te å træff dæ og Michael snart igjen!!

Åhh, såå koselig!!! Vi glede åss kjæmpemy vi å! 
Når tar dåkk juleferie å kjæm oppåver?

E så gla for at dåkk ska heim i jula så æ får møtt dåkk <3 Sia det mæst sannsynli ikke bli nå landstreff på mæ [:(]

ORIGINAL: Mexxie

E så gla for at dåkk ska heim i jula så æ får møtt dåkk <3 Sia det mæst sannsynli ikke bli nå landstreff på mæ [:(]

Åååånei!! Hvorfor blir det ikke Landstreff på deg?? Vil ikke lille ta flaske?[:(]

Vi kjøre oppover neste uke, ska ligg over te søstra mi i trondheim første dagen, så vi kan jo ta en lunsj på stjørdan om det passe sæ sånn da, når vi kjøre te levanger! æ sende dæ melding nærmar æ!

Og by the way, du ska jo på landstreffet, du veit det bare ikke selv enda![:D]

ORIGINAL: Elsker Brus

ORIGINAL: Mexxie

Åååånei!! Hvorfor blir det ikke Landstreff på deg?? Vil ikke lille ta flaske?[:(]

Lille tar flaske ja, det har aldri vært noe problem heldigvis[:)]
Fikk veldig dårlige tenner etter svangerskapet, og var bare nødt til å gjøre noe med det. Så nå holder jeg på hos tannlegen og trekker visdomsjeksler og fikser hull..Dyyyrt[:'(] Siden jeg allerede er mange lapper i minus, så kan jeg ikke ta meg råd til å dra til oslo nå... Får håpe det står litt bedre til med økonomien neste gang! [:)]

ORIGINAL: Rapunsel

Vi kjøre oppover neste uke, ska ligg over te søstra mi i trondheim første dagen, så vi kan jo ta en lunsj på stjørdan om det passe sæ sånn da, når vi kjøre te levanger! æ sende dæ melding nærmar æ!

Og by the way, du ska jo på landstreffet, du veit det bare ikke selv enda![:D]

Har ingen spesielle planer næste uke, bortsett fra at æ ska t tannlægen på tirsdag å e mæst sannsynli itj snakkbar før onsdan [8D] Hadd vorri kjæmpekoselig me lunsj ja[:D] Send mæ mld du, glede mæ!!

Må nåkk sjå langt ætter landstreffet ja, ves æ ikke vinn i lotto eller på flaxlodd i jula da [;)]

Takk for egen tråd å, d va arti d!![:D]

Back
Topp