Metthetsfølelse ??

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen fler som får En tung metthetsfølelse i magen?
Føler seg rett og slett sprengt i magen, vanskelig og forklare men det var sånn jeg fikk forklart det :hilarious:
Jeg er i uke 8+2

Jeg er ganske mett, klarer ikke å få i meg så mye mat om gangen egentlig. Sliter med å spise.
Klarer og spise.. men kan gå en hel dag med sånn følelse :bored:

Jeg føler meg veldig fort mett, klarer ikke å spise mye om gangen! Men blir veldig fort sulten igjen:)

Den er ikke helt som det skal, verken metthets- eller sultfølelsen her om dagen. Føler meg ekstremt sulten 2-3 timer etter sist måltid, nesten så det kjennes ut som magen skal slå krøll på seg pga. sulten. Så spiser jeg litt, og trenger ikke mye før jeg føler meg stappmett og stinn. Litt slitsomt egentlig, holder nesten ikke ut mens jeg står og lager middag, så blir jeg mett og stinn kun kort tid etter jeg starter å spise... :bored:

Last edited:
Magen føles ganske stappa og klarer ikke trekke pusten ordentlig ned i magen [emoji53]

For sulten -kvalm. For mett -kvalm. :confused:

Jeg blir kvalm når jeg er sulten og små kvalm når jeg er mett.. og føler meg fullstendig helt stappa rett og slett . Og det er uansett hvor mye/lite jeg spiser.. pleier ikke klare og spise så alt for mye så blir som oftes lite middag :p

Jeg får også en ubehagelig metthetsfølelse etter måltider, det kan vare mange timer. Slitsomt.

Føler meg ganske mett hele tiden ja :wtf: Er ALDRI sulten. Spiser fordi jeg må. Når jeg faktisk er litt småsulten, bli jeg mett kjempefort :eek:

Har et blodsukker på bærtur tror jeg. Blir veldig uvel hvis det går litt for lang tid mellom måltidene, og spiser litt fordi jeg må. Klarer heldigvis det da...

Back
Topp