Metthetsfølelse om kvelden

mammarita

Andre møte med forumet
Jeg får skikkelig metthetsfølelse om kvelden. Føles som om jeg har spist den heftigste julemiddagen. Skikkelig ubehagelig. Er det flere som har det slik? Er 16+5.

Er 20+0. Blir stappmett på en måte jeg aldri har vært før, selv om jeg spiser mindre mengder enn vanligvis. Det strammer liksom skikkelig i magemusklene. Har lært meg nå at jeg bare må spise mindre og oftere

Jeg får skikkelig metthetsfølelse om kvelden. Føles som om jeg har spist den heftigste julemiddagen. Skikkelig ubehagelig. Er det flere som har det slik? Er 16+5.
Har det også sånn. Blir fort mett uansett, men etter middagen da er det null matlyst frem til frokost, og en følelse av at maten fordøyes veeeeldig sakte.

Har det på samme måte, først nå i uke 20+3. I uke 6-10 spiste jeg litt for ofte (pga kvalmen) og når det gikk over fortsatte jeg å spise ofte men større porsjoner. Kooste meg, men la på meg en del. Nå orker jeg mindre mat og blir stappmett med en gang, så mett at det nesten gjør vondt :knegg: Må bare ligge på sofaen og fordøye i flere timer etter en liten porsjon middag

Altså…. Jeg gikk til legen fordi gynekolog sa smertene mine var kynnere (og jo, jeg har mye av det også), men jeg tror helt ærlig at det også er metthetsfølelse. Jeg får det alltid etter jeg har spist (men også utenom da), men da strammer det sånn. Klarer ikke reise meg, snu meg, alt gjør vondt. Er drit hard i magen. Kanskje det rett og slett er totalt metthetsfølelse haha

Altså…. Jeg gikk til legen fordi gynekolog sa smertene mine var kynnere (og jo, jeg har mye av det også), men jeg tror helt ærlig at det også er metthetsfølelse. Jeg får det alltid etter jeg har spist (men også utenom da), men da strammer det sånn. Klarer ikke reise meg, snu meg, alt gjør vondt. Er drit hard i magen. Kanskje det rett og slett er totalt metthetsfølelse haha
Når jeg sier hard i magen mener jeg ikke forstoppelse, men hardt å ta på magen liksom

Back
Topp