Mett

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Gravid dame med cravings for kjøtt + grillbufét med 10 typer kjøtt = nesten konkurs restaurant :D
Herlig date med mannen idag :Heartbigred
 
Gravid dame med cravings for kjøtt + grillbufét med 10 typer kjøtt = nesten konkurs restaurant :D
Herlig date med mannen idag :Heartbigred

Haha herlig :):)
 
Hihihi! Jeg klarer ikke kjøtt om dagen, så jeg hadde vært perfekt buffet gjest:)
 
Hatt cravings på kjøtt en ukes tid nå, kjøpt ribbe fra varmmatdisken flere dager selv om jeg egentlig ikke spiser svinekjøtt engang :p så da vi først skulle ut,gav jo plassen seg selv :hungry:
 
Herlig! :)

Er selv stappmett etter deilig julemiddag. Alt hjemmelaget av mannen.

Må vente litt med isen som er dessert.
 
Høres digg ut. Jeg craver salt mat og da spesielt kjøtt! Svigers kom på besøk og hadde med seg chorizo pølse (de visste ikke jeg var gravid) og herregud, jeg kunne spist hele greien (måtte nøye meg med litt på kveldens hjemmelaget pizza og det var himmelsk )
 
Jeg har blitt frelst. Elsker kjøtt. Jeg har spist hvitost på brødskiva i et år nå (ish da :p )
Og nå måtte jeg på butikken å kjøpe juleskinke, ribberull og pepperskinke. Kjøttkjøttkjøøtt ❤️
 
Spiste meg mett på druer her nå, det var godt. :D Er veganer, så hverken spiser eller craver kjøtt, og det er jo kjempepraktisk siden jeg slipper å tenke på å holde meg unna alle de "vanlige" tingene som gravide bør holde seg unna :p
 
Back
Topp