Mett hele tiden

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Flere som begynner å føle seg stappa? Her føles det ut som at magen er full hele tiden så er vanskelig å ha lysten til å spise noe. Kvier meg for hvert måltid fordi jeg nesten blir uvel etter å ha spist for jeg føler meg så mett til tross for at jeg har spist bare bittelitt.. Gidder jo nesten ikke å lage middag for jeg klarer bare et par tugger:p er sikkert ikke farlig for baby siden jeg har litt fett å ta av..så trøster meg med det.

Skulle ønske jeg hadde litt av samme følelsen. Jeg er sulten hele tiden jeg....

Cosignerer den. Jeg har konstant lyst på mat. Javisst blir jeg mett, men har så lyst til å lage meg noe hele tiden. Og jeg har lyst på masse forskjellig, så det er ikke vanskelig å finne noe heller. :oops::rolleyes:

Kjenner igjen den følelsen ja, veldig upraktisk ved svangerskapsdiabetes som reguleres med tabletter, da må man jo spise et eller annet :o

Cosignerer den. Jeg har konstant lyst på mat. Javisst blir jeg mett, men har så lyst til å lage meg noe hele tiden. Og jeg har lyst på masse forskjellig, så det er ikke vanskelig å finne noe heller. :oops::rolleyes:
Samme her! Er noe nytt som frister hver dag. Blir mye småturer på butikken :p idag fristet det med rett-i-koppen-potetmos. Og igår måtte jeg ha makaroni med fløtesaus på kvelden :p

Samme her! Er noe nytt som frister hver dag. Blir mye småturer på butikken :p idag fristet det med rett-i-koppen-potetmos. Og igår måtte jeg ha makaroni med fløtesaus på kvelden :p

Samme greia her og :P Heheh.. :) Matlysten er det nå som regel ikke noe galt med, har lyst på noe hele tiden nesten :P men samtidig kjenner jeg meg konstant litt stappa, så begrenser seg jo bittelitt da. Det som stanser meg mest er vel at jeg ikke alltid orker å stå og lage meg mat, for mye av energien er brukt opp på andre ting som skjer (vaske, kjøre to timer totalt til og fra skolen osv.).. Men er vel kanskje litt over gjennomsnittet opptatt av mat også da, syns det er så kjekt å lage nye ting osv.. :)

Har også lyst på noe stort sett hele tiden. Lurer på om det er kroppen som har justert seg til å skulle spise lite og ofte, siden det ikke er så god plass til de store måltidene mer.. hehe men tror det er mest at jeg har lyst på noe bare.

Jeg er sulten hele tiden.. Men blir så stappmett med en gang jeg spiser litt.. og så er jeg sulten igjen 10 minutter etterpå :facepalm:
Og så har jeg ikke lyst på noen ting! Samtidig som jeg har lyst på alt..:dead:

Dårlig matlyst her de siste dagene, droppet midddag i går.... Spiste frokost i dag fordi jeg tenkte at "må jo ha mat..." og enda ikke kommet til lunsj - men tenker jeg lager middag snart så kanskje det blir middag i dag....

Samme her :) må legge meg tidlig på kveldene for å ikke spise så mye :) hihi

Samme her :) må legge meg tidlig på kveldene for å ikke spise så mye :) hihi

Kjenner til det :hilarious:
Heldigvis har jeg en mann som aldri er sulten på kvelden, så det sitter litt langt inne å begynne å lage seg mat og spise alene:happy:

Har kjent veldig på det denne uka. Stappa hele tiden, og lite matlyst. Fram til mandag kunne jeg spise masse og ofte, nå er jeg mer kvalm og uvel igjen... Var på kafé idag med samboer og svigers, klarte bare halvparten av maten min, trodde jeg skulle kaste opp... Samtidig turna frøkna i magen så mye at svigermor som satt på andre siden av bordet kunne se det. Hjalp ikke akkurat det heller :P

Har kjent veldig på det denne uka. Stappa hele tiden, og lite matlyst. Fram til mandag kunne jeg spise masse og ofte, nå er jeg mer kvalm og uvel igjen... Var på kafé idag med samboer og svigers, klarte bare halvparten av maten min, trodde jeg skulle kaste opp... Samtidig turna frøkna i magen så mye at svigermor som satt på andre siden av bordet kunne se det. Hjalp ikke akkurat det heller :p

Åh ja det blir alltid ekstra ubehagelig når den turner inni. Jeg må ofte vente til han er ferdig me turningen før jeg kan spise noe:p

Ja eg klare ikke å føle meg sulten en gang og når eg først føler det å spiser så blir eg jo mett med en gang :-P legen sa det var pga det er så liten plass inni der :-P

Blir litt sulten og har endel matlyst, iallefall mye bedre enn tidligere i svangerskapet, men føler meg alltid sprengt.
Går fint å spise frokost når det er lenge siden sist måltid, men ellers er det aldri plass. Sambo lagde kjempegod middag i 17 tiden i dag, kl 22 klarte eg endelig spise en halv porsjon.

Akkurat vært på restaurant spiste mye nå er jeg så sprengt og vondt i magen føler den sprekker snart. Var bare så veldig veldig godt og var sulten. Kjenner jeg ikke skulle spist så mye ikke behagelig akkurat nå

Back
Topp