Metoprolol og amming

MH-2

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei. Jeg har fått høyt blodtrykk etter fødsel og legen min ønsker at jeg skal teste ut medisiner. Noen som har erfaring? Jeg blir litt skremt når det står at barnet bør observeres for slapphet, hypotensjon og bradykardi. Samtidig sies det at det er veldig lite som går over i morsmelk og at erfaringen så langt er bra.

evt må jeg vurdere å gå over til flaske:oops:
 
Hei. Jeg har fått høyt blodtrykk etter fødsel og legen min ønsker at jeg skal teste ut medisiner. Noen som har erfaring? Jeg blir litt skremt når det står at barnet bør observeres for slapphet, hypotensjon og bradykardi. Samtidig sies det at det er veldig lite som går over i morsmelk og at erfaringen så langt er bra.

evt må jeg vurdere å gå over til flaske:oops:
Få legen til å forhøre seg med spesialist for hva du kan bruke. Hvis ikke er d vel noe som heter trygg mamma medisin som du kan høre med om det er noe som kan tas når du ammer. Men hvis du kan ta slike medisiner når du går gravid så skal d vel kunne gå fint når du ammer. Bare snakk skikkelig med legen om oppfølging og hva du evt skal være obs på med baby.
 
Hei. Jeg har fått høyt blodtrykk etter fødsel og legen min ønsker at jeg skal teste ut medisiner. Noen som har erfaring? Jeg blir litt skremt når det står at barnet bør observeres for slapphet, hypotensjon og bradykardi. Samtidig sies det at det er veldig lite som går over i morsmelk og at erfaringen så langt er bra.

evt må jeg vurdere å gå over til flaske:oops:

Ta kontakt med tryggmammamedisin.no så får du riktig svar av farmasøyt ☺️
 
Jeg tok kontakt med tryggmammamedisin og fikk raskt og betryggende svar. Sjansen for påvirkning er så forsvinnende liten at de anser det som trygt :)
 
Jeg tok kontakt med tryggmammamedisin og fikk raskt og betryggende svar. Sjansen for påvirkning er så forsvinnende liten at de anser det som trygt :)
Så bra at du fikk et skikkelig svar.
 
Back
Topp