metoder!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hei alle sammen.
har et spørsmål,hvilke metoder er best for oss prøvere?

har hørt så mye forskjellig,noen sier annen hverdag burde gjøre susen, hver dag??
noen dager før eggløsning?flere ganger om dagen?pute under rumpa osv.[:o]

hva gjør,syns dere?setter pris på svar fra både prøvere og gravide[:D]
 
hei!
start på samme dag som mensen er ferdig, og bare kjør på utover må da klaffe før eller siden håper jeg. dere er mange prøvere på juli. jeg selv har blitt gravid like etter mensen hver gang. lykke til håper du får stor mage snart[:D]
 
Jeg har også hørt at hvis man har sex ofte, så blir ikke sæden ordentlig, men mer som vann (altså ikke noe tess for å bli gravid). Aner ikke om dette stemmer da, skulle gjerne vist det.
 
det er vel å kjøre på så snart mensen forsvinner som er mest aktuelt...hehe[:D]

har også hørt det med at sæd cellene kan bli litt slakke vist man gjør formye utav det[:@]

men sæd cellene bygger seg også fort opp igjen.....jaja klaffer vel til slutt.[;)]
maysen..du sier du har blitt gravid etter mensen hver gang,det er jo et godt tegn[:D]

er du gravid,barn,prøver el?

takk for svar [:)]
 
Hei. Det jeg har lest med fram til er at det er best å ha sex hver andre dag. Da får mannen spart opp litt sæd, slik at han ikke skyter blankt! Det beste er vel at sæden allerede er der når eggløsningen skjer. Sæden kan jo overleve inne i kvinnen opp til 6 døgnmens egget kun lever i 24 timer. SÅ da er det vel en fordel om sæden ligger å venter på egget når det kommer. Jeg tror annenhver dag holder. Blir jo slitsomt i lengden å ha sex flere ganger om dagen. Kan jo ta mange måneder før man blir gravid. Sex skal jo fremdeles være kos og ikke en plikt! HAr ikke klart å bli gravid enda men.....
 
HAr også lest at sæden bruker ca 30 min på å komme seg dit den skal. Det skal vist være best å ligge på ryggen i 30 min eller evt hjelpe dem litt på vei med en pute under rompen. Ser for meg at det da blir en rusjebane slik at de ikke trenger å svømme hele veien. Men ikke vet jeg
 
Jeg har også lest alt dette. Men det finnes jo de som blir gravide uten at de ønsker det også - tror vel ikke de ligger med pute under rompa i 30 minutter etterpå.. He, he.. Jeg satser på at de er dyktige svømmere og finner veien selv[:)] Uansett metoder - lykke til folkens.
 
Hei
Denne pp har vi fulgt et par råd som står i en artikkel her i babyverden; Når er sjansen for unnfangelse størst?
*Dyp penetrasjon ved samleie. Den beste stillingen er bakfra, og ikke misjonærstillingen som mange tror. Her blir sæden deponert i bunnen av kvinnens vagina og rett i det fruktbare livmorsekretet. På denne måten reduseres antallet sædceller som dør av det syrlige miljøet i vagina.
*Man antar også at det hjelper om kvinnen ligger i sengen i 20-30 minutter etter samleie, slik at sæden får bedre tid til å nå livmoren. Noen kvinner plasserer en pute under rumpen for å utnytte tyngdekraften. (jeg har lagt med pute under rumpen i 10-20 min, og har sovet etterpå, så har lagt i sengen i mange timer)
Vi har hatt sex hver dag fra sønd.-onsd, og EL var onsdag. Vet at det er anbefalt 2.hver dag. Men hvilke dager skulle det ha vært i tilfelle? Men, men, vi hadde lyst, så da stresset vi ikke med at vi måtte vente...
Om dette har hjulpet vil vise seg om 14 dager [8|]

Hvis tante dukker opp, så har jeg lurt litt på det slimløsende-hostesaft rådet. Noen andre som har tro på det, eller har prøvd?
Og så vil jeg ta en fruktbarhetstest, og kanskje gi mannen en sædkvalitetstest. Har funnet en dansk side der det kan bestilles www.babymirakel.dk Hvis alt ikke er som det skal med en en av oss, så er det like greit å finne ut av det med en gang, og ikke holde på å prøve i årevis... Men satser selvfølgelig på at alt er i orden [:)]
 
hei stardust!
jeg er gravid med nr 6, som er et arbeidsuhell. men,pytt sann 1 til eller fra spiller ingen rolle[:)] før eller siden blir det vuttu. lykke til med prøvinga, stardust[;)]
 
Er det ikke rart dere, hvordan man kan gå fra å kose, ha sex når man har lyst og baaaare nyte hverandre, til å jage etter eggløsning og eggløsningsslim og temperaturer og andre duppeditter!! [&:] Hehe, er jo ganske morsomt da! Tok meg selv i å tenke dagen etter EL (tror jeg da, er i første pp og har ikke fått første mens ennå!!), at "søren, er jo for sent å ha sex i dag, er det noen vits da?"[>:] Ojojoj, ikke bra!!
Men - jeg ser jo på de fleste andre innlegg her - at jeg er i samme båt med maaaange andre [:D]

Men gøy og spennende er det [:)]

Sommerklem fra ivrig prøver [8D]
 
Back
Topp