A-40677836
Andre møte med forumet
Hei, jeg er 10 dpo i dag og klarte ikke vente lenger med å ta en test, er det bare jeg som skimter en svak strek? Eller er det bare en skyggestrek?? Metode sine tidligstrimler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt babystrekHei, jeg er 10 dpo i dag og klarte ikke vente lenger med å ta en test, er det bare jeg som skimter en svak strek? Eller er det bare en skyggestrek?? Metode sine tidligstrimler.
Vis vedlegget 448229
Det finnes et eget termin (under)forum her inne. Alle som har termin samme måned diskuterer gjerne forskjellige ting, følger med på utvikling i graviditeten, deler tips og bare er der for hverandre på både godt og ondtTok digital nå på ettermiddagen og den var positiv. Fortsatt veldig tidlig, men Er så glad!!
Er ny her inne, har dere noen tips til hvilke tråder jeg bør følge??
Vis vedlegget 448246
Gratulerer så mye Du kan jo melde deg inn i en termingruppe? Veldig koselig å være der og ha nedtelling og snakke med andre i samme situasjonTok digital nå på ettermiddagen og den var positiv. Fortsatt veldig tidlig, men Er så glad!!
Er ny her inne, har dere noen tips til hvilke tråder jeg bør følge??
Vis vedlegget 448246