Metode sine tidligtester

Din erfaring med Metode sine tidlig-tester

• De er følsomme og pålitelige

Votes: 0 0,0%
  • De er ganske like andre merker jeg har brukt

• De er helt greie

Votes: 1 25,0%
  • De er litt vanskelige å tolke

Votes: 2 50,0%
  • Jeg har bare dårlig erfaring med disse

• Disse fraråder jeg deg å kjøpe, de er elendige

Votes: 1 25,0%

• Antall som har svart
    4

CottageCore

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
EMV-en til Apotek1: Metode, har en tidligtest. Jeg har nå testet mange slike og jeg får skygge på nesten alle, hver dag. Ikke noe økning, og noen ganger ingenting. Jeg trodde den til og med hadde farge, men nå skjønner jeg ingenting. Har ventet lenge på å få mensen etter fødsel, og jeg er 100% sikker på at det enten er mensen som kommer innen en-tre dager, eller en positiv test, basert på symptomene i kroppen min.

Men, hva synes dere om Metode sine tester? Er de dårlige? For det gjør meg ingenting om de er negative når de bør være negative. Litt dumt om de ikke er så følsomme som de lover, men at de avgir en lurende skyggestrek nesten hver gang er jo ikke greit. Burde melde det inn til dem om det er flere som opplever det slik.

Jeg har fått en rød skyggestrek på testene fra metode, men samtidig så viste den tydelig gravid når jeg ble det i 2021. Så synes de er vanskelig å tolke tidlig i svangerskapet.

Elendig sensitivitet på disse.

Selv opplever jeg sjeldent skyggestreker eller lurestreker på noe tester. Tror enkelte får skyggestreker på nesten alt, hvis de har naturlig litt hcg liggende i kroppen. Man kan ha opp til 5 uten å være gravid, og jeg ser at det ofte er de samme personene som får skygger på "alt".

Back
Topp