Metoclopramide orifarm 10 mg

Babydrøm

Glad i forumet
Noen som har erfaring? Ble litt skremt av den lange listen med bivirkninger :confused:

Vedlegg

• 1479988832644.jpg
    1479988832644.jpg
    120,8 KB · Visninger: 25
Det er det samme som Afipran, som værtfall kan brukes under svangerskap, men helst ikke i siste del av svangerskapet ifølge felleskatalogen.

Husk at når de lister opp bivirkninger så skriver de ned absolutt alle bivirkninger selv om det har forekommet bare en eller to ganger.

Og hvis du tar en tablett, skal du (igjen ifølge felleskatalogen) fortsatt vente med å ta neste, alik at det ikke blir for mye.

Har ikke erfaring selv, og regner med du har lest om medisinen :-)

Afipran er et av de tryggeste medikamentene mot kvalme i 1 og 2 trimester. Det anbefales postafen og afipran som første preparater.

De er utrolig effektive på kvalmen min i hvert fall :) ikke merket noe til bivirkninger, og det er sjeldent jeg leser de før jeg tar en pille :p da merker jeg gjerne best om jeg skulle få en reaksjon

Dersom du er usikker på kva du kan/bør ta og ikkje ta, så kontakt trygg mammamedisin (www.tryggmammamedisin.no), du kan sende spørsmål på mail eller ringe. Har fått mykje god hjelp der!

Back
Topp