Metformin

2016baby

Flørter med forumet
Hei hei! Har ett spørsmål ang metformin, om da e fleire som har begynt med metformin grunna ustabil syklus? :):) Merke dåke bivirkning av medisinen? Har gått i 1 veke no x 1 om dagen men skal trappe opp til x 3 om dagen.

Bivirkningene er bl.a løs mage. Disse kommer, men spesielt hvis en trapper for fort opp.. Dersom du blir dårlig fikk jeg beskjed om å trappe ned igjen til det var over å så prøve igjen. Hvis du takler bivirkningene, så går det som regel over etter forholdsvis kort tid..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk løs mage da jeg trappet opp, men det jevner seg ut når du har gått på det. Ikke vondt, men det er aldri gøy med løs mage. Hehe:) Jeg fikk det pga pco og litt høyt blodsukker. Går nå på 3 x 500 mg og funker helt fint:)

Eg får gå på dei x 1 ei veke til for så og trappe opp eg då.. Sliter med løst og masse luft i magen... Eg fekk dei bare pga dei skulle vere med og stabilisere syklus... Skal gå fram til eg får positiv test etter prøverørs behandling forhåpentligvis begyner eg før jul

De sier det at så lenge man får bivirkninger, så har ihvertfall disse pillene en effekt:) Så da er det jo på en måte et godt tegn da:)

Back
Topp