Metformin mylan erfaringer??

Prøver21

Lykkerus <3
Hei :)
Jeg har begynt på disse tablettene og lurte på om noen hadde erfaringer å dele? :)

Brukt 2 daglig en stund. Merker vel egebtlig ikke så mye forskjell for å være ærlig :)

Jeg har gått på dem siden jeg hadde et avbrutt IVF-forsøk i november. Jeg har trolig PCO og mitt problem er dårlig eggkvalitet. Fikk Metformin for å prøve om det kan ha noe å si for eggkvaliteten. Har hatt nytt uttak nå. Fikk mye bedre kvalitet denne gangen, men om det skyldes Metforminen vites ikke, da jeg er stimulert med annen medisin denne gangen. Kanskje en kombinasjon?

Personlig liker jeg å gå på Metformin. Har ikke hatt en drastisk vektnedgang som enkelte opplever, men har gått jevnt og trutt ned. Har gått ned ca 4 kg til nå. Håper på mer, eller egentlig ønsker jeg meg babykilo Ellers så synes jeg at søtsuget er MYE bedre. Føler det er mer hodet jeg må jobbe med. Vil jeg egentlig spise dette? Trenger jeg det, eller er det bare vanen som snakker? Opplever at det er lettere å ta sunne valg, sannsynligvis både pga av mindre søtsug, men også for at jeg ser det har en effekt.

Her er matlysten forsvunnet og ingenting smaker godt, er kvalm om kveld og morning. Her er det mannen som har nedsatt sædkvalitet. Men jeg skal ta amh blodprøver. Tror jeg fikk disse pga en alvorlig oversstimulering i desember som endte med innleggelse.

Back
Topp