Metformin igjen

Starbucks

Forumet er livet
Noen som opplever å ikke få gått på do?? Kan gå noen dager uten å gå på do... Det er litt krise!:(

Altså sånn ordentlig på do...ikke tisse:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hva mener du????
Å ikke få gjort nummer 2:) Mulig forstoppelse. I starten gikk det fint, men nå er det helt stopp...:(

Å ikke få gjort nummer 2:) Mulig forstoppelse. I starten gikk det fint, men nå er det helt stopp...:(

Skjønte det, måtte bare tøyse litt :) mange medisiner gir forstoppelse, hva står i pakningsvedlegget? Pass på å drikk mye, spis svisker, linfrø, evt fins sterkere krutt på apoteket!! hilsen ei med endometriose i tarmen, så vet hva du plages med !! Ha en fin dag

Skjønte det, måtte bare tøyse litt :) mange medisiner gir forstoppelse, hva står i pakningsvedlegget? Pass på å drikk mye, spis svisker, linfrø, evt fins sterkere krutt på apoteket!! hilsen ei med endometriose i tarmen, så vet hva du plages med !! Ha en fin dag
Jeg tenkte meg det ja. Haha:) Det står at man kan få løs mage, men leste på er dansk forum om andre jenter som har fått det samme, men ingen tips. Da skal jeg jammen ta en tur på apoteket og kjøpe litt krutt!! Hihi:) Takk for tips! Ha en fin-fin dag:)

Jeg har fått litt vekslende diare og hard mage. Liker det ikke, men det hører vel med :(

Kjøp litt Laktulose Det får kanskje fart i sakene. Eller Pico Prep som vi bruker som tømmingsmiddel før tarmundersøkelser :D :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Oi...tømmingsmiddel!? Det hørtes veldig drastisk ut. Blir man opp-ned vulkan av det? Hehe:)

Oi...tømmingsmiddel!? Det hørtes veldig drastisk ut. Blir man opp-ned vulkan av det? Hehe:)

He he .. Ville prøvde med Laktulose først, de tømmingsmidlene kan være ganske heftige

Jeg er plaget med varierende mage til vanlig, men etter at jeg begynte å bruke 3g med c-vitaminer nå på forsøket har jeg ikke hatt noe problemer med å gå på do. Har hørt flere som sier at store doser med c-vitamin gir fart på sakene ;)

Jeg er plaget med varierende mage til vanlig, men etter at jeg begynte å bruke 3g med c-vitaminer nå på forsøket har jeg ikke hatt noe problemer med å gå på do. Har hørt flere som sier at store doser med c-vitamin gir fart på sakene ;)
Da skal jeg prøve det:)

Anbefaler å dele det litt opp, slik at du slipper diare ;) Har selv delt dosen i to. Tar på kveld og morgen :)

Supre saker! Da blir det tur på apoteket i dag med en lang handleliste!:) Her skal det drites!!!! Hahaha:)

Kan det stemme at det er det kunstige søtningsmiddelet som er tilsatt som gjør det? Sorbitol eller noe lignende?

Kan det stemme at det er det kunstige søtningsmiddelet som er tilsatt som gjør det? Sorbitol eller noe lignende?

Tror de man kjøper på apoteket ofte har det, i hvertfall de tyggetablettene. Men har kjøpt mine på helsekost og de har ikke søtning i seg :)

Jeg er ihvertfall helt syyyykt oppblåst. Jeg kuttet ut et par dager for å sjekke om det var de og da forsvant alt. Jeg har så utrolig mye luft i magen og jeg må vel snart sove på gjesterommet. Hehehe:)

Back
Topp