Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mener du????Altså sånn ordentlig på do...ikke tisse
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Å ikke få gjort nummer 2 Mulig forstoppelse. I starten gikk det fint, men nå er det helt stopp...Hva mener du????
Skjønte det, måtte bare tøyse litt mange medisiner gir forstoppelse, hva står i pakningsvedlegget? Pass på å drikk mye, spis svisker, linfrø, evt fins sterkere krutt på apoteket!! hilsen ei med endometriose i tarmen, så vet hva du plages med !! Ha en fin dagÅ ikke få gjort nummer 2 Mulig forstoppelse. I starten gikk det fint, men nå er det helt stopp...
Jeg tenkte meg det ja. Haha Det står at man kan få løs mage, men leste på er dansk forum om andre jenter som har fått det samme, men ingen tips. Da skal jeg jammen ta en tur på apoteket og kjøpe litt krutt!! Hihi Takk for tips! Ha en fin-fin dagSkjønte det, måtte bare tøyse litt mange medisiner gir forstoppelse, hva står i pakningsvedlegget? Pass på å drikk mye, spis svisker, linfrø, evt fins sterkere krutt på apoteket!! hilsen ei med endometriose i tarmen, så vet hva du plages med !! Ha en fin dag
He he .. Ville prøvde med Laktulose først, de tømmingsmidlene kan være ganske heftigeOi...tømmingsmiddel!? Det hørtes veldig drastisk ut. Blir man opp-ned vulkan av det? Hehe
Da skal jeg prøve detJeg er plaget med varierende mage til vanlig, men etter at jeg begynte å bruke 3g med c-vitaminer nå på forsøket har jeg ikke hatt noe problemer med å gå på do. Har hørt flere som sier at store doser med c-vitamin gir fart på sakene
Jeg er plaget med varierende mage til vanlig, men etter at jeg begynte å bruke 3g med c-vitaminer nå på forsøket har jeg ikke hatt noe problemer med å gå på do. Har hørt flere som sier at store doser med c-vitamin gir fart på sakene
Kan det stemme at det er det kunstige søtningsmiddelet som er tilsatt som gjør det? Sorbitol eller noe lignende?
Eg føler meg veldig oppblåst og har fått forstoppelse av MetforminMå vel kjøpe hjelpemiddelNoen som opplever å ikke få gått på do?? Kan gå noen dager uten å gå på do... Det er litt krise!
Anbefaler movicol det er veldig snilt for magen og irriterer ikke tarmen. Hilsen en med kronisk irritabel tarm.Eg føler meg veldig oppblåst og har fått forstoppelse av MetforminMå vel kjøpe hjelpemiddel