Metallsmak i munnen :/

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Om ikke jeg er snar nok å spise når jeg står opp så får jeg så sinnsykt metallsmak i munnen :/ aldri opplevd før..

Jeg har også fått det ett par ganger i går og i dag. Men ettersom jeg bare er 4-5 dpo i dag, tviler jeg sterk på at det kan være et graviditetssymptom. Men altså, da jeg ble gravid i august, hadde jeg også metallsmak i munnen og mannen syns jeg smakte metall. Så litt spennende :)

Jeg har også fått det ett par ganger i går og i dag. Men ettersom jeg bare er 4-5 dpo i dag, tviler jeg sterk på at det kan være et graviditetssymptom. Men altså, da jeg ble gravid i august, hadde jeg også metallsmak i munnen og mannen syns jeg smakte metall. Så litt spennende :)

Oi spennende :)

Har hørt om det som et symptom ved graviditet :)

Det hadde jeg fra et par dager etter EL og noen uker fremover sist jeg ble gravid. Aldri hatt det før eller etter. Sikkert tilfeldig, men...

Hva?? Seriøst :) sa han at du smakte metall?? Sjukeste :):D

Hva?? Seriøst :) sa han at du smakte metall?? Sjukeste :):D

Hehe, ja. Vi satt ute på dekket på ferja og så ga han meg ett kyss og trakk seg fort tilbake og bare "øøh hva er det du har spist?" Jeg skjønte ikke noe og spurte om jeg hadde dårlig ånde, så sa han "Nei, du smaker skikkelig metall!" og han hadde ingen anelse om at det kunne være et graviditetssymptom, haha. Jeg sa det til han og etter det var han overbevist om at jeg var gravid. Og det var jeg visst :P Dette var 7 dpo faktisk.

Hehe, ja. Vi satt ute på dekket på ferja og så ga han meg ett kyss og trakk seg fort tilbake og bare "øøh hva er det du har spist?" Jeg skjønte ikke noe og spurte om jeg hadde dårlig ånde, så sa han "Nei, du smaker skikkelig metall!" og han hadde ingen anelse om at det kunne være et graviditetssymptom, haha. Jeg sa det til han og etter det var han overbevist om at jeg var gravid. Og det var jeg visst :P Dette var 7 dpo faktisk.
Hehe :D nais det da!

Om ikke jeg er snar nok å spise når jeg står opp så får jeg så sinnsykt metallsmak i munnen :/ aldri opplevd før..
Sniker litt ;) Metallsmak i munnen var det første graviditetstegnet hos meg da jeg var gravid med guttene mine ;) Jeg merket det vel rundt 11-12 dpo. I siste svangerskap hadde jeg ikke noe metallsmak, men nå fikk jeg jente, vet ikke om det hadde noe å si...

Last edited:
Sniker litt ;) Metallsmak i munnen var det første graviditetstegnet hos meg da jeg var gravid med guttene mine ;) Jeg merket det vel rundt 11-12 dpo. I siste svangerskap hadde jeg ikke noe metallsmak, men nå gikk jeg jente, vet ikke om det hadde noe å si...

Graviditetstestene er negativ og jeg har fått brunlig utflod:) så var nok ikke et graviditetstegn for meg :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp