Om ikke jeg er snar nok å spise når jeg står opp så får jeg så sinnsykt metallsmak i munnen :/ aldri opplevd før..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også fått det ett par ganger i går og i dag. Men ettersom jeg bare er 4-5 dpo i dag, tviler jeg sterk på at det kan være et graviditetssymptom. Men altså, da jeg ble gravid i august, hadde jeg også metallsmak i munnen og mannen syns jeg smakte metall. Så litt spennende![]()
Hva?? SeriøstJeg har også fått det ett par ganger i går og i dag. Men ettersom jeg bare er 4-5 dpo i dag, tviler jeg sterk på at det kan være et graviditetssymptom. Men altså, da jeg ble gravid i august, hadde jeg også metallsmak i munnen og mannen syns jeg smakte metall. Så litt spennende![]()
Hva?? Seriøstsa han at du smakte metall?? Sjukeste
![]()
HeheHehe, ja. Vi satt ute på dekket på ferja og så ga han meg ett kyss og trakk seg fort tilbake og bare "øøh hva er det du har spist?" Jeg skjønte ikke noe og spurte om jeg hadde dårlig ånde, så sa han "Nei, du smaker skikkelig metall!" og han hadde ingen anelse om at det kunne være et graviditetssymptom, haha. Jeg sa det til han og etter det var han overbevist om at jeg var gravid. Og det var jeg visstDette var 7 dpo faktisk.
Sniker littOm ikke jeg er snar nok å spise når jeg står opp så får jeg så sinnsykt metallsmak i munnen :/ aldri opplevd før..
Sniker littMetallsmak i munnen var det første graviditetstegnet hos meg da jeg var gravid med guttene mine
Jeg merket det vel rundt 11-12 dpo. I siste svangerskap hadde jeg ikke noe metallsmak, men nå gikk jeg jente, vet ikke om det hadde noe å si...