Metallsmak i munnen

bias

Forelsket i forumet
Da har kvalmen igjen inntatt meg....

i tillegg til at halsbrann har slått inn for fult, også noe helt ukjent; en ekkel metallsmak i munnen.
noen gode råd????

Metallsmaken kan ej ik hjelpe dej så masse med, men halsbrann kan ej! Ta dej en tur i snopehylla og kjøp dej loveharts! Var min reddende engel i forge sv.skap!

Lovehearts hjelper mot både metallsmak og halsbrann. Ikke så godt for tennene, men.. Kjøp flere ruller når du først er i butikken. De forsvinner fort :)

Lovehearts hjelper mot både metallsmak og halsbrann. Ikke så godt for tennene, men.. Kjøp flere ruller når du først er i butikken. De forsvinner fort :)
. Enig såååå enig :)

Da har kvalmen igjen inntatt meg....

i tillegg til at halsbrann har slått inn for fult, også noe helt ukjent; en ekkel metallsmak i munnen.
noen gode råd????

Når du er 36 uker på vei, og halsen nesten brenner opp, kjøp Gaviscon tyggetabletter! De gjør susen! Jeg holdt på å ta fyr om nettene, så jeg brukte mellom 3-4 tabl. hver natt. Når du våkner av at du har halsbrann, er det det eneste som hjelper :)

(Jordmor sa også at det var mange andre typer på apoteket, men at gaviscon var det tryggeste)

Halsbrann er jeg vant til fra 1. Da funka milkshake fra snadderen;)
akupunktur har tatt kvalm, metallasmak og halsbrann i dag, se hvor lenge d varer;)

har ikke metalsmak i munn,men har en skikkelig stygg smak i munn,må pusse tenna flere gang om dsgen for å få det bort. halsbrann har jeg heldigvis ikke..

Back
Topp