Metall/blod smak i munnen

Jeg hadde det sist, men måtte ta svangerskapsavbrudd...

Jeg hadde det sist, men måtte ta svangerskapsavbrudd...

Kan jeg spørre hva årsaken til det var? Altså svangerskapsavbruddet.

Jeg kjente helt plutselig i dag en rar spak som kunne minne om metall/blod i munnen. Men vet ikke om det kanskje er for tidlig siden jeg bare er 3-4 dpo i dag.

Jepp :-) men har hatt det i dpo uten å være gravid også da:-p

Det pleier å være mitt første svangerskapstegn :)

Har forresten hatt metallsmak i 2 dager nå. Får håpe det er positivt og ikke bare pms tegn :-p

Hadde to prøveperioder før jeg ble gravid. Den pp jeg IKKE ble gravid hadde jeg metallsmak i munnen mellom EL og ikm. Etter jeg ble gravid har jeg ikke kjent noe som helst, så tror ikke det er noe sikkert graviditetstegn altså :-)
Men lykke til uansett :-)

Hadde to prøveperioder før jeg ble gravid. Den pp jeg IKKE ble gravid hadde jeg metallsmak i munnen mellom EL og ikm. Etter jeg ble gravid har jeg ikke kjent noe som helst, så tror ikke det er noe sikkert graviditetstegn altså :-)
Men lykke til uansett :-)

Jeg tar det ikke som et sikkert tegn :) det er bare litt morsomt å høre om når det skjedde med de som var gravide. Alle vi her håper på en og samme ting, hver gang vi kjenner noe nytt med denne kroppen vår så blir man litt nysgjerrig :)

Om 9dager ca. :-) kanskje. Er litt usikker på om el var når den skulle være; for en uke siden. Jeg er ikke helt enig med testene jeg tokxD

Jeg sprakk i dag, 7dpo...og jeg som skulle teste først på torsdag!! Testen var så klart blenda, men håper det endrer seg! :)

Kan jeg spørre hva årsaken til det var? Altså svangerskapsavbruddet.

Jeg kjente helt plutselig i dag en rar spak som kunne minne om metall/blod i munnen. Men vet ikke om det kanskje er for tidlig siden jeg bare er 3-4 dpo i dag.

Det var sånn ca da jeg fikk det... Svangerskapsavbruddet tok vi grunnet graviditeten ikke var planlagt og helt uventet med flere fester, masse mat som man ikke skal spise og antibiotika som er svært sterk, så vi turte ikke beholde rett og slett...

Back
Topp