Etter kiropraktortimen i dag var jeg og veslegutt innom kjøpesenteret bl.a. for å hente en cd med masse bilder fra babysvømmingen. Hadde nemlig kjøpt et engangskamera som tålte vann der for en stund tilbake. Jeg klarte å vente med å se bildene helt til mannen kom hjem og vi hadde spist middag. Mannen setter seg ned ved siden av meg, vi er spente og veldig klare.
Synet som møter oss er ganske noe annet enn Oliver James som plasker i bassenget.
Det er en eldgammel opel stasjonsvogn!!!!
Vi har altså fått feil cd, og hvem har fått våres da er det første som kommer til hode mitt??!!
Jeg hadde nemlig mistet hentelappen og trodde bildene stod på mannens navn. Bildene jeg fikk var identisk etternavn og fornavnet hans skrevet feil,men det pleier det alltid være. Så tok det som en selvfølge det var våres
Mannen ringer med engang til fotobutikken...Og vi kommer jo frem til at bildene må stå i mitt navn, noe det viser seg de gjør...
Så kommer det triste, kameret vårt var defekt og bildene er ikke mulig å fremkalle!!!
Ergo vi får nytt kamera...
Vi må også innom å levere tilbake bildene som jeg fikk feil før i dag...
Blæææææhhhh!!!!
Synet som møter oss er ganske noe annet enn Oliver James som plasker i bassenget.
Det er en eldgammel opel stasjonsvogn!!!!
Vi har altså fått feil cd, og hvem har fått våres da er det første som kommer til hode mitt??!!
Jeg hadde nemlig mistet hentelappen og trodde bildene stod på mannens navn. Bildene jeg fikk var identisk etternavn og fornavnet hans skrevet feil,men det pleier det alltid være. Så tok det som en selvfølge det var våres
Mannen ringer med engang til fotobutikken...Og vi kommer jo frem til at bildene må stå i mitt navn, noe det viser seg de gjør...
Så kommer det triste, kameret vårt var defekt og bildene er ikke mulig å fremkalle!!!
Ergo vi får nytt kamera...
Vi må også innom å levere tilbake bildene som jeg fikk feil før i dag...
Blæææææhhhh!!!!
Last edited: