Mest sannsynlig SA :(

Desemberlykke5678

Flørter med forumet
Desemberskatter 2016
Begynte å småblø i går, det ga seg ganske fort og jeg tenkte at det bare måtte være normal spotting. Utover natten og morgenen fikk jeg en god del smerter, og jeg begynte og blø litt mer enn bare spotting, men det var bare av og til. Klokken 13.00 ble smertene så intense at jeg ringte legekontoret og fikk komme bort dit med en gang. Etter og ha tatt urinprøver og blodprøver så fikk jeg beskjed om at det mest sannsynlig var en spontanabort med tanke på smertene og blødninger. Han ringte til gyn på sykehuset og der fikk han beskjed om at jeg måtte bare la naturen gå sin gang. Fikk med meg Paralgin forte hjem, tok en hcg blodprøve og skal tilbake på Mandag for å ta ny og se at nivået har sunket. Føler meg bare helt tom.. hadde bikket syv uker i morgen. Han sa jo at han ikke kunne si noe sikkert, men jeg har en dårlig følelse. Det positive (tror jeg) er at blødningene har gitt seg, men smertene er der fortsatt. Orker ikke å håpe på noe. :(:(

Uff, alltid skummelt å blø! Krysser fingrene og håper for deg ❤

Så trist! Krysser fingrene for deg, håper du får positive svar neste uke:)

Huffda :( håper virkelig at det gir seg og at den lille klorer seg fast ❤

Ånei, krysser fingrene for at det går bra <3 Var hos legen i går for blødninger selv, og mulig SA, skal til legen på sjekk igjen neste fredag, men blødd i hele går og hele dag, så redd for at jeg har mista :-/

Å nei <3
Håper det er en ufarlig blødning!
Krysser fingrene for deg <3

Ånei, krysser fingrene for at det går bra <3 Var hos legen i går for blødninger selv, og mulig SA, skal til legen på sjekk igjen neste fredag, men blødd i hele går og hele dag, så redd for at jeg har mista :-/

Åneeei :( Huff så utrolig trist :/ Blør du fortsatt og er det lignende menstruasjonsblødning? Er det første gang du er gravid? <3 krysser alle fingre og tær for at det på ett eller annet vis går bra med deg.
Jeg har faktisk ikke blødd de siste timene, men jeg har veldig vondt, så tørr ikke å håpe for mye.
Sender over en stor klem til deg <3

Åneeei :( Huff så utrolig trist :/ Blør du fortsatt og er det lignende menstruasjonsblødning? Er det første gang du er gravid? <3 krysser alle fingre og tær for at det på ett eller annet vis går bra med deg.
Jeg har faktisk ikke blødd de siste timene, men jeg har veldig vondt, så tørr ikke å håpe for mye.
Varm klem til dere begge❤️ krysser fingrene!

Blør fortsatt ja, litt mindre men likevel :-/ men ikke så mye som menstruasjonsblødning nei, og beklager ekle detaljer, men veldig "slimete".. Og er ikke første nei, har en liten gutt fra før :-) er det første gang du er gravid?
Åh, så bra at du har slutta å blø da hvertfall :-) vi får bare håpe og tro det går bra :-)
Sender en stor klem til deg også <3

Hvordan går det? Blødd noe mer?

Blør fortsatt ja, litt mindre men likevel :-/ men ikke så mye som menstruasjonsblødning nei, og beklager ekle detaljer, men veldig "slimete".. Og er ikke første nei, har en liten gutt fra før :) er det første gang du er gravid?
Åh, så bra at du har slutta å blø da hvertfall :) vi får bare håpe og tro det går bra :)
Sender en stor klem til deg også <3

Okei :) hvordan går det med deg nå?. Jeg har blødd litt gjennom helga, men ikke mye.. Jeg krysser fingrene og håper. Men tviler sterkt. Skal ringe til privatklinikken i morgen siden jeg ikke fikk kommet på sykehuset for å ta en ultralyd. Ja det et første gangen jeg er gravid :)

Hvordan går det? Blødd noe mer?

Ja jeg har blødd litt gjennom helga, men egentlig veldig lite, så jeg lurer på hva som egentlig skjer. Men skal ringe til privatklinikken i morgen, da jeg ikke fikk kommet inn på sykehuset. :( Krysser fingrene <3

Tusen takk for mange gode ord fra alle, skal holde dere alle oppdatert <3 håper det går bra med dere alle.

Vil bare si at når jeg blødde med første så var det i uke 7-8 og det var mye og friskt, men vesla holdt og har den lille klumpen dagen i dag, så jeg håper så inderlig at spirene deres holder <3 klem til dere begge <3

Vil bare si at når jeg blødde med første så var det i uke 7-8 og det var mye og friskt, men vesla holdt og har den lille klumpen dagen i dag, så jeg håper så inderlig at spirene deres holder <3 klem til dere begge <3

Tusen takk <3 håper jeg får komme inn til ul i morgen <3

Back
Topp