Mest romantiske?

Hanna C

Gift med forumet
Hva er det mest romantiske kjæresten din har gjort for deg?

Kjæresten min er veldig romantisk, så han gjør småting hele tiden, men jeg husker en Valentinesday jeg hadde vært i byen hele dagen.. på cafe med venninna mi (Fikk senere vite at det var en cover up-plan) Da jeg kom hjem, hadde han tent lys i hele leiligheten, laget middag, pasta (hjertepasta[;)]) i fløtesaus. Han er ikke så veldig god på å lage mat, så her hadde han virkelig stått på. Han hadde kjøpt blomster og en yogaDVD til meg. og til dessert hadde han orden prinsesseboller, (Jeg er jo prinsessa hans som han sa[:)]) Vil si at det var veldig romantisk!

Eller den gangen han fridde, da var vi på Kreta. Han sa han hadde noe å vise meg. Han hadde skrevet "Kjære jenta mi, jeg elsker deg, vil du bli min for evig og alltid? i sanden på en litt øde del av stranden vi pleide å være på..sukk!

Tror en av de tingene jeg ble mest rørt av var da han gav meg et "perlehjerte" som han hadde laget en gang i barndommen - den gangen hadde han bestemt seg for å gi det til den første jenta han kunne si "jeg elsker deg" - til..
Et rødt hjerte av nabbiperler med hvite bokstaver: I LOVE YOU..
Noe så barnslig enkelt fikk hjertet mitt til å smelte enda litt mer..

Eller da vi "snakka" på telefon for første gang.. (vi møttes jo på MSNmessenger) 
- han ringte for å synge nattasang til meg "Good Night My Angel" (av Billy Joel)
- han sang alle versene.. *sukk*[8|]

Jepp - er en riktig god-mann jeg har fått meg[:D]

ORIGINAL: Hanna C

Hva er det mest romantiske kjæresten din har gjort for deg?

Kjæresten min er veldig romantisk, så han gjør småting hele tiden, men jeg husker en Valentinesday jeg hadde vært i byen hele dagen.. på cafe med venninna mi (Fikk senere vite at det var en cover up-plan) Da jeg kom hjem, hadde han tent lys i hele leiligheten, laget middag, pasta (hjertepasta[;)]) i fløtesaus. Han er ikke så veldig god på å lage mat, så her hadde han virkelig stått på. Han hadde kjøpt blomster og en yogaDVD til meg. og til dessert hadde han orden prinsesseboller, (Jeg er jo prinsessa hans som han sa[:)]) Vil si at det var veldig romantisk!

Eller den gangen han fridde, da var vi på Kreta. Han sa han hadde noe å vise meg. Han hadde skrevet "Kjære jenta mi, jeg elsker deg, vil du bli min for evig og alltid? i sanden på en litt øde del av stranden vi pleide å være på..sukk!

He he he min og fridde på Kreta men ikke så romantisk som din da [&o]
Vi satt på en resturang så var vi kjøpte ring dagen etter.

Det jeg husker var så romantisk var rett før vi ble sammen og han var i militære vi venta på bussen. Var i februar så det var stein kalt ute men jakken la han om meg. Ikke hadde han sokker på seg eller noe[;)]
(ha ha ha han sa nå at han gjorde det bare for han håpet på sex [8D])

For noen romantiske karer dere har!!! [:D]
Er ikke så veldig romantisk min... jaja...[&:]

Kan ikke si han er så veldig romantisk, men en morgen rett etter at vi ble sammen hadde han stått opp ekstra tidelig og kjøpt blomster til meg, som han hadde lagt på hodeputa mi. Så de fant jeg når jeg kom hjem fra nattevakt og skulle legge meg.

Tja,den mest romantiske gangen må vel ha vært da han hadde lagd middag og ordan på rommet...
Spiste da kyllingfilè,ris og rødvinsaus- for så at jeg skulle følge te lys opp trappa til rommet.
Der hadde han laga et kjempe stort hjerte av telys,med teppe ved siden av...Og massasje olje!!![:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp