Mest HCG på morgenen eller kvelden?

Hvilken DPO ville du testet både morgen og kveld?

  • 10 DPO

    Votes: 3 14,3%
  • 11 DPO

    Votes: 2 9,5%
  • 12 DPO

    Votes: 4 19,0%
  • 13 DPO

    Votes: 1 4,8%
  • 14 DPO

    Votes: 4 19,0%
  • Jeg ville kun testet på morgenen

    Votes: 2 9,5%
  • Jeg ville kun testet på kvelden

    Votes: 1 4,8%
  • Jeg tester ikke før TR

    Votes: 4 19,0%

  • Antall som har svart
    21

Dråpeblomst

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er 10 eller 11 DPO i dag. Fikk negativ g-test (tidlig babyplan stav) i morges kl. 07.00. Jeg både temper og bruker EL-test, så jeg vet når EL var (FF-appen regner 10 DPO og EL-testene regner 11 DPO).

Dersom jeg skulle være så heldig å være gravid nå, så lurer jeg på om HCG'en vises best på morgenen eller kvelden på meg, så jeg har et dilemma som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Når bør jeg begynne å teste på kvelden?
Jeg vil ikke bruke opp testene (har 10 Make Sure tester 25 mlu/ml og tre tidligtester igjen 10 mlu/ml). Hvilken DPO ville dere testet på kvelden?

Har lagt ved testene jeg tok i morges slik at dere kan se om det er noe poeng. IKM er mandag 10. mai, om tre dager.
 

Vedlegg

  • 10 DPO etter 20 min.jpg
    10 DPO etter 20 min.jpg
    44 KB · Visninger: 420
  • 10 DPO innen fristen.jpg
    10 DPO innen fristen.jpg
    10,2 KB · Visninger: 422
  • 10 DPO tørket.jpg
    10 DPO tørket.jpg
    12,8 KB · Visninger: 523
Jeg er 10 eller 11 DPO i dag. Fikk negativ g-test (tidlig babyplan stav) i morges kl. 07.00. Jeg både temper og bruker EL-test, så jeg vet når EL var (FF-appen regner 10 DPO og EL-testene regner 11 DPO).

Dersom jeg skulle være så heldig å være gravid nå, så lurer jeg på om HCG'en vises best på morgenen eller kvelden på meg, så jeg har et dilemma som jeg håper dere kan hjelpe meg med.

Når bør jeg begynne å teste på kvelden?
Jeg vil ikke bruke opp testene (har 10 Make Sure tester 25 mlu/ml og tre tidligtester igjen 10 mlu/ml). Hvilken DPO ville dere testet på kvelden?

Har lagt ved testene jeg tok i morges slik at dere kan se om det er noe poeng. IKM er mandag 10. mai, om tre dager.


Ville nok ventet litt med å teste dobbelt om du kun har 3 tidlig tester igjen :happy: jeg fikk vel første positive 8-9 dpo, når jeg testet om morningen kunne jeg antyde noe.. når jeg testet igjen på ettermiddagen var jeg sikker på at jeg kunne se strek nr 2:happy: så føler jeg tester sterkere på ettermiddag :)
 
Ville nok ventet litt med å teste dobbelt om du kun har 3 tidlig tester igjen :happy: jeg fikk vel første positive 8-9 dpo, når jeg testet om morningen kunne jeg antyde noe.. når jeg testet igjen på ettermiddagen var jeg sikker på at jeg kunne se strek nr 2:happy: så føler jeg tester sterkere på ettermiddag :)

Jeg synes jeg ser en strek på bildet hvor testen er tørket og et par her inne sa de så en rosa strek på bildet av hele testen som er tatt innen fristen..
 
Jeg synes jeg ser en strek på bildet hvor testen er tørket og et par her inne sa de så en rosa strek på bildet av hele testen som er tatt innen fristen..

Da er det jo bare å prøve :happy: etter jeg hadde fått positiv på tidlig, begynte det å vise strek kjapt på testene med 25 mlu/mlb og.. så om du er gravid vil det jo snart vise på de og uansett..
 
Da er det jo bare å prøve :happy: etter jeg hadde fått positiv på tidlig, begynte det å vise strek kjapt på testene med 25 mlu/mlb og.. så om du er gravid vil det jo snart vise på de og uansett..

Det er sant :) Samtidig er jeg fryktelig redd for å kun få blanke tester.. Kan være strekantydningene er inbilning for flere av oss :eek:
Men jeg får jo ikke gjort noe med det faktum at jeg faktisk ikke er gravid hvis jeg ikke er det..
 
Fikk første positive test DPO 10 når jeg ble gravid, og det var på kvelden. Ikke strek på morgen. Så jeg tester helst kveld :wacky:
 
Fikk første positive test DPO 10 når jeg ble gravid, og det var på kvelden. Ikke strek på morgen. Så jeg tester helst kveld :wacky:

Oi, er det sant?? Ingen antydning til strek på morgenen? Har du bilder du kan dele? Hva fikk deg til å teste på kvelden når du fikk negativ på morningen?
 
Oi, er det sant?? Ingen antydning til strek på morgenen? Har du bilder du kan dele? Hva fikk deg til å teste på kvelden når du fikk negativ på morningen?
Jeg er testetøs, så testet morgen og kveld fra 8 DPO :angelic: :hilarious:
Legger ved bilde av morgen (øverst) og kveld.
5FB35482-EE38-43DF-A28D-F202FD915259.jpeg

5AE95AEA-17A5-44CC-B9B0-99897E393A65.jpeg


resultatet av den streken der er 2 år :D
 
Jeg er testetøs, så testet morgen og kveld fra 8 DPO :angelic: :hilarious:
Legger ved bilde av morgen (øverst) og kveld.
Vis vedlegget 325460
Vis vedlegget 325461

resultatet av den streken der er 2 år :D

Det blir jeg optimistisk av - takk for at du delte :) Klarer kanskje såvidt å skimte noe på morgentesten, men kveldstesten ser jeg det tydelig :) Åååå, jeg håper sånn jeg også får positiv test denne måneden :dummy1::dummy:
 
Legger ved screenshot av mine tester fra 2018 - ser stor forskjell på morgen og kveld..!! :wideyed:


1FA05428-996B-4592-B4C6-841550AC7DC5.png
 
Tusen takk for at du delte :) Det er stor forskjell, ja! Hvor lang tid holdt du deg fra å drikke og tisse før du tok kveldstestene?
Selv om det er stor forskjell på streken, så ser jeg godt streken 10 DPO allerede :)

Jeg har aldri vært noe nøye med å holde meg, drikker og går på do når jeg må:hilarious: men har fått sterkest strek på kvelden uansett
 
Jeg har aldri vært noe nøye med å holde meg, drikker og går på do når jeg må:hilarious: men har fått sterkest strek på kvelden uansett

Jeg prøver å holde meg minst 4 timer nå ettersom jeg ikke vet om jeg hadde utslag i morges eller ikke. Ettersom det i så tilfelle var såååå svakt, så tar jeg ikke sjansen på å ikke holde meg i kveld. Men er den negativ igjen i kveld, så spørs det om jeg gidder å teste i morgen i det hele tatt..
 
Ble det test? :)
 
Jeg prøver å holde meg minst 4 timer nå ettersom jeg ikke vet om jeg hadde utslag i morges eller ikke. Ettersom det i så tilfelle var såååå svakt, så tar jeg ikke sjansen på å ikke holde meg i kveld. Men er den negativ igjen i kveld, så spørs det om jeg gidder å teste i morgen i det hele tatt..

Tatt ny test:happy:?
 
Back
Topp