Mest gunstig..

hes

Forelsket i forumet
Hvordan er det mest gunstig å bli gravid? Hvor ofte sex mener jeg? Noen sier at det beste er ca hver 3dje dag - men jeg skulle tro det beste var å ha sex hver dag?

Meninger noen? Eller fakta;)
 
Rundt EL ca hver ande dag...
For ofte sex,kan føre til "tomme" ladninger fra mannen![&:]
Så før de "mulige" dagene ved EL,er det greit med en ca 3 dagers pause- så dere får lada opp de beste svømmer'ne!!![;)]
Masse lykke til...Og velkommen hit![:D]
 
Takk for det [;)]
 
Vi har hatt sex hver dag vi nå da..hadde el igår tror jeg..

Vet ikke hva som er best eller verst..[8|]
 
Ja man kan sannelig lure på hva som er best. Har prøvd i ett og et halvt år og vært gravid tre ganger på denne tiden. 3. gang nå og nå SKAL den sitte.. men denne gangen kan jeg nesten ikke huske at vi hadde sex engang. Så, ha moderat med sex i fem seks dager FØR du tror du har EL da sitter den! [;)] Sæd cellene lever i 92 timer inne deg. Lykke til!
 
Krysser fingrene for spiren din sitter nå "klem"
 
Ja, vi prøver annenhver dag i perioden rundt eggløsning. Siden jeg ikke helt vet når eggløsningen er, så gjelder dette en periode på ca 14 dager. Når eggløsningen er over, så er vi liksom litt utmattet av sex, men fornøyde likevel... [;)]

I og med at babyverden anbefaler at sæden er på plass før egget løsner, så tror jeg det kan være lurt å ha sex annenhver dag i allefall, så er du sikker på at det er liv i gutta der inni! Lykke til! [:)]
 
Huff, for et styr,da!!! [:D] kan dere ikke bare ha sex når dere føler for det?? Uten å tenke på at "nå passer det kanskje"?? Det skal være en glede å lage barn, ikke en jobb! Hadde selv litt av disse tankene, uten at det hjalp. Tenkte hver gang at NÅ! ble jeg kanskje gravid. Så sluttet jeg med dette, vi hadde sex fordi vi ville, og ikke fordi vi "måtte".. Få kroppen til å slappe av, så går det godt til slutt, mener nå jeg! Men; det tok 7 måneder før det klaffet, men etter 10 sammenhengende år på p-pillen er det kanskje ikke så rart! Så nå er jeg 14 uker på vei - har hørt hjerteslagene til babyen... [:)]

Lykke til!!!
 
HÆ????...(klår meg i hodet..)[>:]
 
alt dette her må da bare være oppspinn??? jeg spurte henne i går om hvordan det var med spira, og da var alt bra?? klør meg i hodet jeg og[8|]
 
Kjære Hildent.

Nå syntes jeg du skal begynne og snakke sant eller sjerpe deg. Jeg vet jeg prater for mange når jeg sier at vi orker ikke mere tull.[:@] Først var du gravid med denne fyren, så mistet du. Så var du gravid like vel og nå har du hatt kunstig befruktning??? Hva er sannheten?? For de her inne som er gravide eller som faktisk har mistet er det en enorm fornærmelse og lese dette. Tenk litt på de som særiøst prøver å få svar her inne da.
Jeg er lei dette tullet og ber deg derfor slutte på en pen måte.



Til alle andre som lurer så lever jentesædcellene lengere enn gutta og man må ikke ha sex hver dag eller akkurat når man har eggløsning. Cellene kan ligge i kroppen din og vente på egget som kommer ned. [;)]Forutsatt at man har hatt sex noen dager i forvegen selfølgelig. Og for de som har prøvd eller prøver kunstig befruktning så vil jeg jo tro at legen vet hva han driver med. Trodde også at dette ble sprutet inn i egget og satt tilbake i kroppen igjen jeg da, men jeg kan forveksle det med noe annet.

Lykke til med prøving , graviditet og fødsler alle sammen[:)]
 
nå synes jeg du var tøff som spurte hildent om sanninga, lurer på hvilken personlihet hun egentlig har. skal bli artig å se om hun svarer.
 
hei hei jenter...

jeg vet at dette bare er oppspinn, så jeg er helt enig med linka om at nå får hun begynne å snakke sant og si sannheten... jeg har henne på msn og der har hun røpt seg et par ganger. det har jeg funnet ut ved at hun sier en ting til meg, og skriver noe helt annna innpå her.... tror vi bare skal overse henne, til hun er voksen nok til å si sannheten og ikke drive å tulle med sånne ting.....[:@]

som jeg sa til henne i går det er ikke rart de jentene på babyverden blir irritert på deg, er faktisk mange som blir truffet av det hun skriver... deriblandt Meg
 
Takk for svar [:)] (dere som har svart seriøst da..)
 
Back
Topp