Mest brukte strikkeplagg

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Har ett par venninner som får baby i mars og april. Tenkte strikke en gave og lurer på hvilket strikkeplagg du brukte mest på denne årstiden. Tenkte strikke i str 3-6 mnd ca [emoji5]
 
Jeg tenker det kommer litt an på hvor dere bor i landet og temperatur... jeg tenkte at jeg sikkert bruker strikkeplagg på lille året rundt, men ull ble faktisk litt varmt midt på sommeren... brukte imidlertid mye strikk fra fødsel og fram mot sommer og varme dager og utover høsten, og da var bukse og jakke gull verdt i vogn og i bilen. Så ville absolutt gått for noe sånt, eventuelt en strikkadress :)
 
Jeg tenker det kommer litt an på hvor dere bor i landet og temperatur... jeg tenkte at jeg sikkert bruker strikkeplagg på lille året rundt, men ull ble faktisk litt varmt midt på sommeren... brukte imidlertid mye strikk fra fødsel og fram mot sommer og varme dager og utover høsten, og da var bukse og jakke gull verdt i vogn og i bilen. Så ville absolutt gått for noe sånt, eventuelt en strikkadress :)

Sørlandet [emoji5]

Liker strikke i ull så kanskje jeg strikker noe i 9-12 mnd så kan det brukes i vintersesongen [emoji5]

Ho ene bruker egentlig ull heile året på storebroren [emoji5]
 
Sørlandet [emoji5]

Liker strikke i ull så kanskje jeg strikker noe i 9-12 mnd så kan det brukes i vintersesongen [emoji5]

Ho ene bruker egentlig ull heile året på storebroren [emoji5]

Mange sier de bruker ull hele året, men jeg syntes det ble litt varmt til lille på de varme dagene :) tror også jeg ville valgt str 9-12 mnd eller eventuelt 0-3.. men dette varierer så veldig fra person til person hva man liker og ikke :)
 
En fin heldress hadde jeg satt pris på :) Eventuelt en strikket kjole i bomull i str 3-6 mnd om noen sv de venter jente. Til gutt i denne størrelsen kan du jo alltids strikke en romper med korte bein :)
 
Bukse og romper er det vi har brukt mye (jente). Lange selebukser. Kjole/jakke blir bare tull synes vi,men en jakke som matcher buksa vil nok mange synes er kjekt i typ bilstol/vogn (bruker ingen av delene/veldig sjelden).
 
Body med mønster og perleknapper :D
 
Back
Topp