Mesoft kompresser

hørtes veldig rart ut.
Både apotek 1 og Vitus har i allefall!

Vi får av faren til sambo vi.. han har utlagt tarm, og får haugesvis gratis!

Men kjøpte på Alliance apotek en gang også. Så rart de ikke hadde hørt om det?

Jepp! vann på, vaske, kaste![;)]

tanta mi syns B var bortskjemt som fikk så myke kluter da, de bruker ikke så "flotte" kompresser på nyfødtintensiven der hun jobber engang![8D]

Brukes her i heimen også - helt perfekte! Ca. 25,- for 100 stk, supermyke og faste (går ikke i oppløsning), tar liten plass osv. [:)]
Har bare vært borti tørrserviettene fra... Libero? Og de er jo som sandpapir! [:'(]

ORIGINAL: Teddy81

Hva er det for noe da?? Vanlige kompresser?

De er usterile da, men ellers helt vanlige, også derfor de er så billige..

Synes de er geniale!

ORIGINAL: trønderveitja

Hva har skjedd med den gode gamle vaskekluten med godt vann og litt såpe da??[8D][;)]

Den brukes når han tisser. Men synes den blir så fort ekkel når vi snakker massive mengder flytende, gulgrønn rompegørr! [;)][:D]

ORIGINAL: Minerva

Hva har skjedd med den gode gamle vaskekluten med godt vann og litt såpe da??[8D][;)]

Den brukes når han tisser. Men synes den blir så fort ekkel når vi snakker massive mengder flytende, gulgrønn rompegørr! [;)][:D]

Jeg kjøper på apotek 1 men alliance har og her hvertfall..
De viste ikke hva det var da jeg spurte etter mesoft kompresser men etter mye utbrodering av hva det var så fikk jeg det nå til slutt..

For de med sart hud er dette et supert alternativ da vaskekluter gjerne er litt hardere. Jeg bruker mesoft etter anbefaling av lege da lillegutt var så sår pga bleie allergi, er super fornøyd så da bruker jeg det fremfor vaskekluter. Kun det beste er godt nok...

Bendik har aldri hatt såpe på kroppen sin han. Har ikke tenkt til å begynne med det før jeg MÅ. Vasker han heller ikke hver gang han bare har tissa, etter råd fra sykehuset.

Back
Topp