Mermaid ;)

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jepp da satt man her da, sånn halvveis havfrue, med skjell på puppene ;) Håper det hjelper på de såre brystvortene mine. De er noen eneste store sårskorper og innleggene er flekket med blod. Det er så sinnsykt vondt å amme, så sitter å biter tennene sammen. Og gruer meg til hvert neste måltid, som er hver andre time.

Er det noen som har gode tips jeg kanskje ikke har hørt? Foruten de nyinnkjøpte skjellene, så klemmer jeg ut melk som jeg lar lufttørke. Sitter mye med de til lufting. Har ullinnlegg. Lanolin-salve. En multipurpose-salve fra bert's bees. Ammeteknikk er sjekket av flere og hun tar riktig.

Tid
Mine brystvorter "datt av".. Bit sammen, blir bedre etter 2 uker

Vet ikke hva annet du kan gjøre. Det går snart over. Hold ut :)

Jeg slet meg gjennom et par månede sist, men måtte gi opp. Håper du klarer deg gjennom til det blir bedre. Lykke til:-)

Her bruker jeg ammeskjold! Skal kun brukes en kortere periode til puppen har blitt bedre. Det gjør underverker ift ammingen! Nå er skorpebe borte fra venstre bryst og jeg kan amme uten at det gjør vondt. Bruker skjell og skjold på høyre puppen i vente på at det skal bli bedre :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Takk for svar. Er litt redd for å ødelegge en god ammeteknikk med å bruke skjold, for jeg har vært inne på tanken. Hadde det likt med storebror og har bestemt meg for å bare bite tenna sammen denne gangen også. Håper det går over litt tidligere denne gangen - sist var han hvertfall 4 uker før det ble bedring.

Brukte skjold i starten med begge de yngste. Har ikke hatt noe problemer med å avvenne de med det, ikke fikk jeg mindre melk heller ;)

Back
Topp