Merking av klær

Zophia

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Jeg har kjøpt noen navneklistremerker for å merke klærne til storebror som går i barnehagen, men synes disse detter av etter bare 3-4 vask...

Hvordan merker dere klær?
Noen tips?
 
Jeg har stempel for lyse klær, ellers bruker jeg merkalt.no. Veldig fornøyd med de og superrask levering.
 
Hører folk skryter vanvittig av Askeladden sine :) de strykefrie.
 
Vi bruker strykefrie fra Nordic Print. Ikke èn har falt av. Og tekstiltusj :)
 
Vi bruker fra Askeladden, helt topp! Ramler aldri av :eek:
 
Tekstiltusj skal jeg kjøpe :)
Får teste ut merker fra et annet sted også da. Takk for tips :)
 
Jeg har kjøpt noen navneklistremerker for å merke klærne til storebror som går i barnehagen, men synes disse detter av etter bare 3-4 vask...

Hvordan merker dere klær?
Noen tips?
Hvor har du kjøpt de fra?:) jeg har kjøpt fra nameon så håper ikke det er derfra haha
 
Hvor har du kjøpt de fra?:) jeg har kjøpt fra nameon så håper ikke det er derfra haha
Det er det jeg ikke husker. Har prøvd å lete frem ordren på eposten min (pleier å spare på sånne eposter en stund), men finner ingenting.
Så da prøver jeg bare en av disse over, og satser på at de sitter bedre :)
 
Men ang merking av klær. Merker dere hver eneste sokk også? :p
I bhgn ber de om det, men de bare faller av. Jeg skriver med tusj i noen av de, de som har navnefelt. Og så kjøper jeg 10-15 like sokker når jeg kjøper, så er det ikke så mange forskjellige å huske på;)
 
I bhgn ber de om det, men de bare faller av. Jeg skriver med tusj i noen av de, de som har navnefelt. Og så kjøper jeg 10-15 like sokker når jeg kjøper, så er det ikke så mange forskjellige å huske på;)

Ja, kjøpte 15 par nå men i mørk farge. Så da blir det litt vanskelig med tusj :p Har kjøpt mange navnelapper da...
 
Back
Topp