Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt de fra? jeg har kjøpt fra nameon så håper ikke det er derfra hahaJeg har kjøpt noen navneklistremerker for å merke klærne til storebror som går i barnehagen, men synes disse detter av etter bare 3-4 vask...
Hvordan merker dere klær?
Noen tips?
Det er det jeg ikke husker. Har prøvd å lete frem ordren på eposten min (pleier å spare på sånne eposter en stund), men finner ingenting.Hvor har du kjøpt de fra? jeg har kjøpt fra nameon så håper ikke det er derfra haha
I bhgn ber de om det, men de bare faller av. Jeg skriver med tusj i noen av de, de som har navnefelt. Og så kjøper jeg 10-15 like sokker når jeg kjøper, så er det ikke så mange forskjellige å huske påMen ang merking av klær. Merker dere hver eneste sokk også?
I bhgn ber de om det, men de bare faller av. Jeg skriver med tusj i noen av de, de som har navnefelt. Og så kjøper jeg 10-15 like sokker når jeg kjøper, så er det ikke så mange forskjellige å huske på
Og det er ikke navne felt inni de? Mange har faktisk det.Ja, kjøpte 15 par nå men i mørk farge. Så da blir det litt vanskelig med tusj Har kjøpt mange navnelapper da...
Og det er ikke navne felt inni de? Mange har faktisk det.