Merking av barn i park?

Lykkelig eple

Glad i forumet
Vi skal til dyreparken i kristiansand nå i sommer, og har tenkt litt på merking av min 2åring, han er en vilter liten gutt som ikke eier ro i rumpen:p så min største beskymring er om han forsvinner fra oss!! Noen som har tips til en tusj/penn som ikke er skadelig for huden og skrive navn/tlf til oss foreldre samt hans navn og morsmål? Nytter ikke å ta på ham ett armbånd da det rives av fortere enn det er tatt på!! Kommer til å ha med vogn, så regner med han sitter der litt (uvanlig glad i vognen sin tror jeg, kunne sovet der om natten om han fikk lov), men blir nok til at han går en del også.

Telefontasting
Gutt12, håper på en spire i løpet av 2015

Regner med det er uaktuelt å tatovere ham.. ;)

Merke alle klær? Kjøpe en hvit t-skjorte der infoen kan skrives på ryggen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Regner med det er uaktuelt å tatovere ham.. ;)

Merke alle klær? Kjøpe en hvit t-skjorte der infoen kan skrives på ryggen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, ja det er ganske uaktuelt:p Men det var ganske smart kan skrive på en tskjorte det har jeg ikke tenkt på:) Takk for tips!!:)

I hunderfossen får man utdelt slike armbånd du skriver navn på barn og tlf til foreldrene. Det er ikke noe slikt i dyreparken da?

Man får jo kjøpt sånne "my id"-armbånd, det kunne vel vært en mulighet?
images

Man får kjøpt armbånd til å skrive telefonnummer på i Dyreparken. De koster en tier.

Sent from my iPhone using BV Forum

hvis armbånd er uaktuelt, så finnes det ce merkete og svanemerkete tusjer som ikke skal være så skadelige..

Armbånd er ganske uaktelt ja, han vil komme til å rive det av seg før det er satt på:/ men blir og finne en godtjent tusj/penn eller skrive på ett plagg

Telefontasting
Gutt12, håper på en spire i løpet av 2015

Skriv på armen og kjøp opsite flytende plaster og spray over, da sitter det bedre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns å skrive på en hvit t-skjorte var et godt forslag. Leste nettopp at 10 barn kommer bort fra foreldrene sine hver dag i Dyreparken, greit å ha barn som ikke kan tlfnr til foreldrene merka.

Etter at min datter ble borte i Kardemommeby i fjor - fant ho heldigvis, så jeg en liten gutt med T-skjorte som var stryket på/trykket på :
Hei jeg heter Tobias (fiktivt navn)
Jeg viser deg denne teksten om jeg er borte fra mamma og pappa.
Mamma heter Trine og hennes telefon nr er 99 99 99 99
Pappa heter Truls og hans telefonnr er 88 88 88 88

Det var skrevet såpass lite at han måtte vise de voksne det. HELT genialt!

Vi brukte kulepenn og skrev på armene deres + at de hadde smykker med personnumrene inngravert.
Med minst 5 viltre unger som alle ville sitt så ble det vår løsning.
Når vi var i utlandet med de så hadde de t-skjorter med trykk som sa hvem de var, tlf til meg og far samt hvilken adresse vi var lokalisert på (enten hotell eller privat innlosjering)

Finnes egne armbånd hvor du kan skrive navn, tlf etc...Ser ut dom disse gummiarmbåndene som støtter diverse ting slik som kreft, cf osv....Lurer på om jeg kan ha sett dem på ebay??

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Vi "bor" jo nesten i dyreparken og har funnet gråtende, bortkomne barn flere ganger. Jeg sjekker alltid hånd/arm etter nr (bånd faller lett av, men du får kjøpt i parken som du kan bruke. Jeg skriver med pop sin klesmerketusj). Om de ikke har nr der, sjekker jeg nakken på genser/t-shirt etter tøymerking med telefonnr. Opplever stadig (men sjeldnere nå) at det står hustelefonnr:-0

Back
Topp