merket noe?

MLS

Glad i forumet
Heisann alle sammen..[:D]

Er det noen som har merket spark når man holder hånda på magen, eller er det noe tidlig??[:)]

samme her.
ORIGINAL: nemi.marselia

her e d fult liv kan t å me se att magen bevege sæ.

å så jilt... da var det nok det jeg kjente igår kveld ja, tenkte jeg bare innbilte meg det jeg[:D]

Hehe, det var nok det, ja... jeg har kjent det utenpå lenge!! Herlig!!

i uke 20 kjente jeg spark når jeg la hånda på magen. Mannen min fikke også endelig kjenne sparkene. Det syns han var stort. Er ganske bra aktivitet inne i magen nå.
Kjempegøy. Foreløpig...

Jeg begynte først å merke spark i uke 21.. og for noen uker siden kunne jeg kjenne når jeg la hånda på magen min.. er 28+5 pr.idag... Jeg tror du kommer til å merke det om ikke så lenge[;)]

Her er det å en del aktivitet.. Har kjent spark siden rundt uke 20 og synes det er kjempespennende. Samboeren min har å fått kjent spark, og han er helt vill av begeistring[:D]. Han driver og synger og prater til magen, det er ganske festlig å se på. Det er jo egentlig bare søtt da, han gleder seg som en liten unge.

Klem[;)].

her blir det også bare mer og mer liv, det er så deilig å kjenne når han sparker....

merker d kjempe godt når den sparker nå!!!! kan se det på magen å når den setter igang.[:D][:D][:D]
synes det er helt topp å kjenne liv...
men den har en tendens til å presse på blæra så d blir mange turer på toalettet, og iværtfall i løpet av natta!!! [&:] d er jo ikke så morsomt da

Back
Topp