Merket forandring

samaha27

Elsker forumet
Bare de siste dagene har jeg merket en forandring på brystene..Merker at noe snart skal skje..Plutselig er stivheten/ømheten tilbake å d klør til tider på tuppene..Klør jeg så kommer den blanke guffen ut..Ikke mye, men litt..Tygden på dem også har forandret seg siden helga..Rart så mye som skjer på en liten stund

Dem er mer faste og klør på tuppen. Og guffe renner ut. Må bruke ammeinnleg xD
Hunden lukter rart på meg xD

Hehe, merket dette i går jeg også. Kjennes litt ut som spreng. Ingenting som renner her enda, men tenker at det er like rundt hjørnet :p

Dere som har merket endring, hvor langt på vei er dere og ble brystene større også da?

Ikke merka noe store forandringer her.. Men men.. 2 mnd igjen så skjer vel Ettervært :P

Puppene mine gikk fra D-cup til F-cup første trimester, men har siden vært på stedet hvil. De har klødd hele tida, men ingen guffe eller noe annet som kommer ut :P

Her ee det full kløe på magen. Og brystene klør innimellom. I natt klødde jeg inni håndflaten?:O

Her ee det full kløe på magen. Og brystene klør innimellom. I natt klødde jeg inni håndflaten?:O
Kløe inni hender og under føtter kan vel vere eit tegn på svangerskapskløe om eg ikkje tar veldig feil! Viss det vedvarer bør du kanskje ta ein prat med lege/jordmor :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Kløe inni hender og under føtter kan vel vere eit tegn på svangerskapskløe om eg ikkje tar veldig feil! Viss det vedvarer bør du kanskje ta ein prat med lege/jordmor :)

Førstegangs - Desemberbaby <3
Å det visste jeg ikke;) da skal jeg holde øye med det frem til 30 når jeg skal til jordmor;) takk for at du sa i fra:)

Jeg har ingen væske som kommer ut (det hadde jeg heller ikke på førstemann før fødselen), men de siste par dagene har jeg begynt å klø ekstra mye på pupper og mager :p Trodde ikke det var mulig å strekkes så mye mer, men det er det vist :p

Back
Topp