Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Smerte el lignemde når livmoren steg litt lenger oppover i uke 12?
Hadde ti minutter med sterke menssmerter idag..leste på internet at det kunne bli litt smerter når livmoren kom opp fra bekkenet..vet ikke om det er reelt, men tenkte å spørre dere..
Ja, jeg hadde masse, ganske sterke mensmurringer rundt den tiden, og litt senere da den tydelig vaks mye og magen samtidig poppet ut ; p Er nok helt normalt : )
Jeg har hatt mye smerter siden begynnelsen av svangerskapet. Det har variert mellom bekken sm og menssm. Hadde det ikke så tidlig i di andre to svangerskapene, men tenker det meste er normalt. En ting er hvert fall sikkert, vi er forskjellige og svangerskapene er forskjellige så det meste er normalt
Forstår ikke hvor jeg skal kjenne etter livmora engang jeg. Og så er jeg redd for å trykke for hardt. Jordmora kan sikkert finne den å vise hvor en kjenner ;-)
Jeg hadde i første svangerskap så sterke smerter 12+5 at jeg trodde jeg mistet.
Denne gangen kom smertene 11+6 og var like intense. Hadde bare noen dager i forkant tenkt at det var rart livmora hadde stått på stedet hvil i over en uke.
Men i dag kjenner jeg livmora har "flyttet" på seg og er faktisk rett over navlen :O
Kjennes ut som en handball som befinner seg framidt mellom skambenet og navlen og opp.
er 12+3 i dag.
Jeg har også slitt en del med menssmerter innimellom. Har fått beskjed på at det er normalt så sant det ikke blir for ille og/eller kommer blod. Så tar det med knusende ro.