Merket dere at dere ble mer syk etter at dere fikk barnehagebarn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Mange merker at det ikke er bare barnet som ofte er og blir syk når det begynner i barnehagen, men også resten av familien. Har dere merket dette?

Nei. Både jeg og sambo er sjeldent syke,samme med vår ett og et halvt åring som har fått i Bhg siden hun var 10mnd- vært syk to ganger bare [emoji120]

Jeg, som barnløs, merket det ekstremt godt da jeg begynte i første jobb etter studiene og 90% av mine kolleger har barn i barnehage. Gikk fra å aldri ha sykefravær som student, til å tidvis være mer borte enn på jobb.

Mange merker at det ikke er bare barnet som ofte er og blir syk når det begynner i barnehagen, men også resten av familien. Har dere merket dette?

Nja. Fikk omgangssyken for første gang i voksen alder nå i høst. Etter bhg start. Ellers holdt meg frisk!

Og jeg må si.... omgangssyken slo meg ut. Det vil jeg ikke ha igjen! [emoji23]

Jepp, aldri vært så syk som etter at ungene begynte i barnehagen :wtf:

Nja. Fikk omgangssyken for første gang i voksen alder nå i høst. Etter bhg start. Ellers holdt meg frisk!

Og jeg må si.... omgangssyken slo meg ut. Det vil jeg ikke ha igjen! [emoji23]

Høres kjent ut :P Dog merket jeg mer sykdom totalt sett :P

Nei. Vi er lite syke, det er datteren vår også. Men unntak av 1. år i bhg er hun som regel syk 1 gang i året.

Kronisk litt sjuke hele gjengen [emoji28]

Jeg ble det. Får alt disse ungene og andre bhg unger får bare ved å levere :p

Nei ikke i det hele tatt! Selv om det har vært mye sykdom blant andre barn på avd så har vi vært heldige [emoji4]

Ja, stadige forkjølelser (ikke like ille som ungene, og sjelden ille nok til å være borte fra jobb), samt omgangssyke hvert år de siste ti årene.

Back
Topp