Merker så merker ikke noe

Tammy87

Betatt av forumet
Jeg har hatt murring og stikking i magen over en uke nå. I dag er jeg 5+2❤️
Men i dag har jeg ikke merket noe , og jeg føler meg ikke gravid bort i fra at jeg har ømme bryst , tisser mye,trøtt , slapp, svimmel og kvalm. Har også vært oppblåst . I dag har jeg mye luft i magen
Har noen opplevd det samme ?

Men i dag har jeg ikke merket noe , og jeg føler meg ikke gravid bort i fra at jeg har ømme bryst , tisser mye,trøtt , slapp, svimmel og kvalm. Har også vært oppblåst . I dag har jeg mye luft i magen
Check, check, check, check og check. Høres ut som meg (er 6+2):)

Svarte på feil post ‍♀️

Last edited:
Merker at formen min er litt bedre og ikke så mange symptomer, bare sliten nå. Så tror det bare går i bølgedaler :happy:

Her går det opp og ned fra dag til dag. Ømme bryst og oppblåst har/er jeg hver dag. Men kvalme og trøtthet varierer veldig fra dag til dag

Har heller ikke så mye murringer mer, men er trøtt å sliten hele tiden. Og ømme bryster, skikkelig vondt når ungene skal knø oppå meg. Og oppblåst!

Det har kommet og gått litt her de siste dagene, men kvalmen er kommet for og bli. Føler at det er forandringer i kroppen og humøret er mye bedre skryter gubben av hehe

Synes det høres ut som om du har alle symptomer jeg..

Godt å se at det er flere som opplever at symptomene varierer. Jeg har følt meg litt bedre de siste dagene, noe jeg sikkert bare burde være glad for. Men istedenfor gjør det meg bekymret.

Godt å se at det er flere som opplever at symptomene varierer. Jeg har følt meg litt bedre de siste dagene, noe jeg sikkert bare burde være glad for. Men istedenfor gjør det meg bekymret.

Akkurat samme her! Følt meg en del bedre de siste 2-3 dagene, men i steden for å føle meg glad har det heller kommet en bekymring til. Kanskje vi heller må prøve å glede oss og tro at vi er en av de heldige som ikke har alle plagene helt til uke 12-14? :smiley-angelic001

Har det på akkurat samme måte! Jeg er 7+4 i dag og har følt meg ganske bra og det gjør meg bekymret :confused:

Back
Topp