Merker overgangen ifra hus til leilighet!

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
....Jeg må nå gjøre husarbeid hele tiden! Alt må ha sin plass, ligger det ikke på sin plass ser det bombet ut![&:][:D][:D]

Vi solgte huset på 277 kvm, bor nå i kjelleren til mamma og dei...I en leilighet med små vinduer, og på hele 90 kvm ca.
Det som kan redde oss dette året er at mannen er sjømann, dermed blir det "bedre plass" i det minste halve året

Gjett om jeg gleder meg til neste sommer! Nytt hus!
Med stor garasje og mye skapplass til all dritten vår![8D][:D]

All ære til dere som får til å bo i leilighet slik med mann og barn *bøyer seg i støvet*
(Legger til at vi har nå et bøttekott av et kjøkken med dårlige kokemuligheter og ingen oppvaskmaskin. Lager helst mat og vasker klær hos mine foreldre....Jeg og mannen bor i stua slik at barn har hvert sitt soverom osv. Festlig overgang![;)])

90kvm er jo ikke så ille da.
Vi har hadd 90 på det meste, nå blir vi på 60kvm, vi har bare en unge da, så blir kanskje litt lettere +at vi ikke er vant med stort hus.

Dere venner dere sikkert til det ettervært :)

90 kvm burde nok holde, men så er det alt man drar med seg da[8D]
Planløsningen har nok også mye å si...Kjellerleilighet i70 tallshus er vel ikke de med best løsning.

Men vi har valgt det selv, og vi trives. Er bare jeg som merker at jeg gjør mye mer husarbeid her enn der vi bodde før, ironisk nok[:D]....

Og når man til helgen skal ha 3 dresser ifra barnehagen med hjem i en liten gang, slikt tar plass![:-][:D]

Vi bor i 65kvm leilighet, 2 soverom, liten stue og mini-mini kjøkken. Det er hele 1 enkelt skap og 1 dobbeltskap, pluss 3 skuffer, smal komfyr og et kjøleskap. DET er det vi har plass til der..lite plass sa du?![8D] Vi flyttet hit fra en 90 kvm leilighet, og alt vi ikke fikk plass til har vi satt på loftet hos mamma. [8D]

Jeg har også lyst på hus!

Og ja, vi er 2 voksne, 2 barn og en hund..[8D]

ORIGINAL: RegniEsil

90 er no ikkje så gæli.. Vi har 100 kvm og er 6 stk.. Det er lite med privatliv, plassar til å ha ting og tang, så vi gledar oss til huset er ferdig om nokon veker. [:D]

Skjønner deg så godt![:D][:D][:D][;)]

samme her. vi solgte leiligheten i mai,for vi ska kjøpe hus. men har ikke funnet no hus enda,så leier en leilighet frem til da...

Jepp, blir fort rotete med leilighet. Vi har 55 kvm, (to store soverom, så stue og kjøkken er SMÅTT!) og er det tre leker på gulvet og en genser i sofan ser det BOMBA ut![>:][8|] Blir boende her ett år til, men da skal vi ha HUS!![:D]

Vi bor på 94kvm med tre barn, der en av de er i tenårene. Man lærer seg å kaste ting og ikke spare på alt mulig dritt når man har begrenset plass[;)] Her kaster jeg iallefall ett par sortsekker hvert halvår når containeren kommer[:D]

Back
Topp