merker jenta har forandret seg etter nye medisiner

bondekone

Forumet er livet
Etter at jenta her begynte med medisiner for epilepsi så merker vi så mye endring
Ho sover helle natta, noe ho så og si aldri har gjort før
jeg har ikke skiftet sengetøy en gang om natta pga uhell
Jeg har ikke fått med meg tøy fra barnehagen pga "uhell"

Eneste er at ho har begynt å sove 1 time på dagen igjen siden ho blir trøtt av medisinene, håper det vil gå seg til etterhvert

Er så godt å se ei jente som slipper å bli elt fortvilt over at ho er bløtt uten å skjønne hva som har skjedd

Så flott! Kjekt når ting virker og at det finnes løsninger:)

Så flott! :)

Det var skikkelig deilig å lese, retten og sletten. Utrolig glad på deres vegne at medisinene hjelper og at de fant ut av dette såpass fort :)

Å, så fantastisk å høyre! Har dåke merka nokon anfall etter ho begynte på medisiner? Gratulerer med barn som søv heile natta, det må vere utruleg deilig for alle parter. Og ikkje minst må det vere godt når jenta er såpass stor at ho slepp uhell som ho ikkje har kontroll over!

Ranveig R skrev:
Å, så fantastisk å høyre! Har dåke merka nokon anfall etter ho begynte på medisiner? Gratulerer med barn som søv heile natta, det må vere utruleg deilig for alle parter. Og ikkje minst må det vere godt når jenta er såpass stor at ho slepp uhell som ho ikkje har kontroll over!

vi har kun opplevd et anfall etter at ho startet på medisiner, men da drev vi fortsatt på opptraping
Nå til uka ska vi ta blodprøver for å sjekke leververdier, hvis de endret seg så må ho muligens ha en annen type medisin

Kjempebra!!
Godt å merke sånne gode endringer :)

Back
Topp