Merker ikke noe..

Marrrrjo

Andre møte med forumet
Hei!
17 uker i dag og ingenting som tyder på at jeg er gravid :/ Bortsett fra at jeg er oppblåst..
Kjenner jeg gruer meg veldig til OUL, tenk om ting ikke er som de skal.

Hei,er 17+1 og har samme følelse som deg. Var på ul forrige uke og babyen var sprell levende der inne selv om følelsen av graviditeten var fraværende. Så forsøk å slapp av. Samtidig er det vel litt normalt å være nervøs før oul.
Jeg er gravid for andre gang og har kjent etter liv helt siden uke 13...det har vært noen laaaaaange uker,men bebisen var der :)

Tenker at kanskje morkaka ligger foran så derfor jeg ikke har merket noe enda.. Ikke kjent liv el noe. Tredje gangen jeg er gravid :)

Prøv å ta det helt med ro.... Jeg kjenner heller ikke noe, bortsett fra at magen er litt bollete.... Var på tidlig UL i uke 12/13 og det første vi så var at babyen hoppa.... :-)

Merker ikke noe til lille bebis, bortsett fra at magen har vokst litt og at jeg tisser mye.
Var på ul i uke 12 og det var en aktiv liten sak der inne,:-)

Er i uke 16 idag og er 3 gang jeg er gravid.

Jeg er førstegangsgravid (15+1) og har morkaka foran, merker ingen verdens ting. Har hatt lite symptomer hele veien da, bare trøtt og litt smågreier fra dag til dag. Har vært på tidlig ultralyd for 5 uker siden og da var alt finfint, og når jeg var hos legen på 12 ukers kontroll virket også alt bra (hørte hjertelyd). Det er så veldig ulikt hvordan man merker det. Mamma hadde to nesten umerkelige svangerskap blant annet. Stort sett går jo alt bra uansett :)

jeg er 17+5 idag, og var på oul i går...Hun klarte ikke å se anatomien ordentlig så vi skal tilbake om tre uker for å se om at h*n er frisk <3 Legen sa hun trudde det var ei jenta men vi får vite det også neste gang...
Jeg kjenner ingen sparking, og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er førstegangs men jeg kjenner livmoren når jeg bøyer meg.

Men gled deg til ultralyd, det var helt fantastisk å få se babyen bevege seg. Aller først så lå babyen helt i ro, og jeg hørte ikke hjertet så jeg trudde det ikke levde, men plutselig så jeg ett lite hjerte som slo <3

Jeg vil anbefale deg om å få se i 3D også, og kanskje be legen om å få høre hjertet også slik at du slipper å bli redd og engstelig i begynnelsen ;)

Jeg heller merker ikke noe... 17+5 i dag. Er førstegangs så forventer egentlig ikke å kjenne noe helt ennå, men det hadde vært fint å hatt følelsen av å være gravid ;) kjenner livmoren når jeg bøyer meg og når jeg ligger på ryggen da.
Gleder meg masse til OUL neste uke, men det ligger litt i bakhodet at ting kanskje ikke er som de skal.

Kjenner jeg blir litt letta over at det er flere som har det slik. Imorgen er det legetime og da får jeg vel bekrefta (igjen) at jeg er gravid. Syns det er vanskelig med manglende symptomer og at jeg ikke har fått noe mage enda :)

Jeg er uke 15. Kjenner ingenting. Har ikke fått antydning til mage. Det bekymrer meg. Er førstegang..

Jeg kjente ikke noe sist Hegnar gravid jeg heller.. Og kjente ikke bevegelse før uke 28., men var en frisk stor baby der.. Gravid med tvillinger denne gangen, og mye mer symptomer denne gangen

Som førstegangsgravid kjente jeg ikke liv før etter ordinær ul i uke 19,tror det hadde litt med at før det hadde jeg ikke sett hvor mye bevegelse det egentlig var der inne, og da begynte jeg å kjenne ordentlig etter. Fikk heller ikke noe særlig mage før uke 18...mange venninner hvor det ikke har syntes før etter 4 mnd, tror ikke du trenger å bekymre deg!

Mamma giftet seg mens hun gikk med broren min, var vel rundt 5 mnd på vei, uten at det syntes :)

Så godt å høre at det er flere som er i samme båt. Klarer liksom ikke helt å glede meg over å være gravid når jeg ikke merker noe.
Ser frem til OUL 15 DES :)

Jeg føler meg heller ikke så veldig gravid, nå har jeg jo ikke kvalmen lenger og lite plager. Gleder meg til å kjenne skikkelige spark :happy:

Back
Topp