Merker hunden graviditeten?:)

Lulubay

Betatt av forumet
Min lille hvite pjusk av en hund er blitt spesielt glad i å ligge på magen min:) Der kan han ligge i evigheter!:)
Er det mulig at han merker at det er noe som er annerledes tro?
ImageUploadedByBV Forum1403386929.076403.jpg

<3 Venter en liten jente i Oktober<3

Katten vårs merker jeg er gravid.. Eller egentlig begge. Men hannkanten som ER kastert markerer av og til nesten på meg... Fysj! :p å han har ALDRI markert inne før på sine 3 år! :(

Hukatten har begynt å ligge i sofaen med oss, (hun er verdens særeste bitch som kun er på denne planeten for mat og være gal ) ;) haha.. Så vi er ganske shokka begge to at hun sover i nærheten av oss sånn! :p

Bikkja til venninna mi elsker gravide :P Skal snuse goooodt oppimellom beina..! Jeg stod med hodet ned i bagen min der og fikk et realt sniff i rumpa :P Blir møtt med snuta hans oppi mellom når jeg kommer, trivelig! Han er ganske stor også!

-Fra appen-

Her har kattene merket det. Lillegutten (som dessverre døde på mandag :-( ) var mye mer forsiktig når jeg lekte med han. Brukte ikke klørene i det hele tatt :-P akkuratt som om han skjønte at han måtte være forsiktig med meg :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Tror ikke hunden min hadde visst det om han selv var gravid :p Han er like vimsete som før, skjønner ikke at mamma bruker litt lengre tid på å komme seg opp av sofaen og må på do før vi kan gå ut. Men han har nok merket min (mye) kortere lunte når han begynner å bjeffe istedet for å sette seg når jeg ber ham sitte for å ta på seler. Får bare helt ad/hd-klikk og løper framogtilbake, tråkker på meg og gauler på ordentlig husky-vis.... men han er søt da ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403436529269.jpg
    1403436529269.jpg
    55,4 KB · Visninger: 27
Har merka det litt her også på hunden :) ho er ei skikkelig kosejente som elsker å ligge intill meg å slappe av men føler ho skal ligge ekstra mykje intil meg etter eg blei gravid og spesielt inntil magen :) men noken ganger lurer eg på om ho i det heile har merka noke for vist eg er i veien så trakker ho fint midt oppå magen for å klarte over.. Liten hund på under 4 kg så går fint men ikkje særlig behaglig ;)

Hunden min merket det. Han passet ekstra godt på meg. Låg alltid i nærheten av meg. Savner hunden min!

Jaaaa..Det er helt utrolig hva de merker! Har en hann hund på 3,5år. Han passer så godt på meg nå, i begynnelsen voktet han virkelig over meg. I tillegg har han blitt mer kosete og han var meget kosete fra før. Så kan nesten bli litt slitsomt ;)
Jeg syns det er veldig interessant å se kontrasten, for da jeg var gravid sist (som endte i en SA), ville han ikke være i nærheten av meg. Ville ikke komme bort og nektet å kose med meg. Holdt seg på avstand helt til det gikk galt....da kom han "tilbake". Akkurat som om han skulle trøste meg.

Veldig spesielt.

Her er katta veldig kosete på magen, står å stamper og skal helst kose mens ho ligger på magen :) Vår kjære staffe hann er litt mer mammadalt og tar nå livet helt med ro, før var han en vilter gærning! :p Så helt supert når jeg er sliten og har vondt, så kommer han gjerne opp i senga eller sofaen å sover sammen med meg ♡

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sniker litt fra september :p jeg har ei tispe på 4 år som må passe på hele tiden. Skal jeg på do må hun følge etter, skal jeg skifte klær må hun følge etter det samme gjør hun om jeg må ner i kjelleren og vaske klær, lage meg mat, kvile på sofaen(da må hun ligge oppå magen). Begynner egentlig og bli ganske lei, men når jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet så er det stort selskap i en liten hund. Så er veldig glad for at hun er her da :)
ImageUploadedByBV Forum1403480741.828996.jpg
ImageUploadedByBV Forum1403480780.762020.jpg
ImageUploadedByBV Forum1403480827.829852.jpg
Det første og siste er fra 1.semester :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker litt fra september :p jeg har ei tispe på 4 år som må passe på hele tiden. Skal jeg på do må hun følge etter, skal jeg skifte klær må hun følge etter det samme gjør hun om jeg må ner i kjelleren og vaske klær, lage meg mat, kvile på sofaen(da må hun ligge oppå magen). Begynner egentlig og bli ganske lei, men når jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet så er det stort selskap i en liten hund. Så er veldig glad for at hun er her da :)
Vis vedlegget 66163
Vis vedlegget 66164
Vis vedlegget 66165
Det første og siste er fra 1.semester :p

Sent from my iPhone using BV Forum
Tihi så herlig! <3

-Fra appen-

Jeg vet ikke om de merker det, men tispa mi har skygga banen, men kom å la seg å magen min for første gang siden jeg ble gravid. Ganske spesielt egentlig :P Men kosebamsen på 50 kg ligger ved siden av meg med hodet sitt på magen min :)

Back
Topp