Merker hunden at jeg er gravid?

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Tror dere hunden merker jeg er gravid? Han oppfører seg normalt tror jeg.. Tenker på om han selv klarer å forberede seg mentalt, han er jo lille babyen min nå.. Veldig vemodig at det skal komme en annen og forandre det..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tror mine merker det, har tisper og de fikk begge innbilt svangerskap i starten å ble fryktelig klengete etterpå :p
Tror de skjønner at det er noe som skjer og at det snart blir forandringer, kommer til å passe på så de får like mye oppmerksomhet etter at "lillebror" kommer til verden :)
 
tror nok de kan merke det, men om de skjønner det bevisst vet jeg ikke. Kattene til en venninne ble veldig klengete etter at babyen hennes kom
 
Er overbevist om at min hund vet at noe er på gang. Utrolig mammadalt og er rundt føttene mine hele døgnet. Har ved noen anledninger hatt hodet på magen min når babyen sparker, første gangen snuste hun fælt og brukte litt tid før hun slo seg til ro igjen. De siste gangene har hun puffet opp skjorta og sliket på magen. Velger å tolke det positivt:) men er veldig spent på hvordan det går etter fødselen ja..
 
Utrolig hva disse dyra våre veit å forstår :) han her har bare blitt mer og mer klengete, må passe på og følge med hvor enn jeg går! Hehe.. Og er veldig rolig å tålmodig om dagen ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Ja, det tror jeg. De kan jo finne ut om en person har kreft med den rette treningen. Så de merker nok masse forandringer nå. Luktesansen deres er jo helt utrolig. :)
Tror også at kattene mine vet at noe er på gang. De klenger sykt på meg og overser omtrent mannen. :p Var ikke sånn før. ;)
 
Jeg er nesten 100% sikker på at hunden min merker det :p hun fikk innbilt svangerskap da jeg var 8(?) uker på vei.

Har diltet etter meg hvor hen jeg går. Om det er på do eller ned i kjelleren for og vaske kler ( har ikke gjort dette før).

I det siste har hun blitt ekstra klengete, må ligge på magen eller helt inntil meg i sofaen.

Når jeg støvsuger følger hun etter. Hun er egentlig redd støvsugeren så dette er veldig merkelig :p

hun hører ikke lengre på samboeren (som før var favoritten) og piper når jeg går ut dørene.

Til tider veldig plagsomt og irriterende nå når jeg egentlig har nok med meg selv :p men litt søtt også.

Glad det er en hund på 6 kilo og ikke 40 kilo :p

ImageUploadedByBV Forum1407206819.430875.jpg
(Gammelt bilde, kanskje 15 uker :p )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er nesten 100% sikker på at hunden min merker det :p hun fikk innbilt svangerskap da jeg var 8(?) uker på vei.

Har diltet etter meg hvor hen jeg går. Om det er på do eller ned i kjelleren for og vaske kler ( har ikke gjort dette før).

I det siste har hun blitt ekstra klengete, må ligge på magen eller helt inntil meg i sofaen.

Når jeg støvsuger følger hun etter. Hun er egentlig redd støvsugeren så dette er veldig merkelig :p

hun hører ikke lengre på samboeren (som før var favoritten) og piper når jeg går ut dørene.

Til tider veldig plagsomt og irriterende nå når jeg egentlig har nok med meg selv :p men litt søtt også.

Glad det er en hund på 6 kilo og ikke 40 kilo :p

Vis vedlegget 71226
(Gammelt bilde, kanskje 15 uker :p )


Sent from my iPhone using BV Forum
Hunden din var lik min! Omg!ImageUploadedByBV Forum1407217049.547901.jpgImageUploadedByBV Forum1407217058.896204.jpg


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tror hundene merker det, uten at de "reflekterer" over det. Jeg har to og den minste fotfølger meg konstant. Synes det er mer intenst nå for tiden, så han føler vel at det er ekstra viktig akkurat nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vår hund merker også at jeg er gravid. Dilter etter meg overalt i huset. Før har han gjerne hengt rundt sambo, men etter jeg ble gravid henger han rundt meg :) De hører jo mye bedre enn oss så de kan høre hjerteslagene til ungen etterhvert. Men er veldig spent på hvordan han vil reagere når hu kommer ut.
De kalles jo nannydogs på engelsk og er kjente for å være veldig påpasselige på barn. Han er utrolig tålmodig med niesene og nevøene våre så han er jo vandt til barn, men på den andre siden så er han jo vandt til å være the center of attention i vårt hus også så man vet jo aldri.
 
Tror nok dyr har en type sjette sans. Forrige gang jeg var gravid (uten at jeg ante noe selv) begynte ene hesten jeg hadde å klenge å snuse på magen min heeeele tiden.. Jeg forstod jo ingenting, da han er veldig redd for hodet sitt. Du får ikke ta så mye der. Men da, jeg kunne ta der jeg ville så lenge han fikk snuse på magen. Hunden min var helt stressa når jeg satt hjemme med rier. Satt rett nedforbi meg å lagte gråtelyder å så bort på mamman min, gjør noe da liksom. Så jeg er overbevist at dyr vet mer enn oss :) ser gjennom folk :p hehe :)


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Hunden din var lik min! Omg!Vis vedlegget 71234Vis vedlegget 71235


Sent from my iPad using BV Forum

Ganske lik :)
ImageUploadedByBV Forum1407271161.497672.jpg
ImageUploadedByBV Forum1407271221.695440.jpg
Er sååå glad i hunden vår <3 connie heter hun og er skikkelig bortskjemt, så skal bli spennende og se hvordan det går med en liten prins i hus. Har opplevd at hun er veldig forsiktig med små barn og går vekk hvis det blir litt mye. Så er egentlig ikke bekymret :) hun er såå snill og god. Men samtidig så skal du ikke stole 100% på dyr, desverre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jaja, min hund synes jeg ikke merker noe :p ubrukelig ! :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Må passe på lille prinsen :) akkuratt der hun lukter beveget det seg :) 37 uker i morgen og gleder oss til lillegutt kommer :) :) Vis vedlegget 71970


Sent from my iPhone using BV Forum

Så søtt! ❤️
Ene pusen min lå delvis på hofta og delvis på magen her en dag da jeg lå på høyre siden og så på tv. Da begynte lillemor å sparke akkurat der pus hvilte hodet sitt. Hihi. Prøvde å filme, men lillemor er kamerasky...:p
 
Katten min er veldig "mammadalt" og er blitt veldig kosette etter at jeg ble gravid.
Skal kose magen :)
Men skvatt voldsomt en dag når han lå å kosa inntil magen, og veslemor sparka. :p

Nabohunden slikka meg på magen sist vi møttes ;)
Så tydelig at dyrene merker det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt jeg. Har hund selv, og merker at den er veldig klengete for tiden! Hvordan har blitt hjemme hos dere med hund og baby? :) Er det vanskelig å få gitt nok oppmerksomhet til hunden nå som babyene krever sitt?
 
Back
Topp