merker forskjell!!

*Carine*

Elsker forumet
sist jeg var gravid var det jo "bare" meg å ta hensyn til. Jeg sov hele natta, sov etter jobb og gjorde bare det jeg orket og ville... Merker jo stor forskjell allerede på at man har en å passe på! I natt har det vært syk unge som har våknet i ett sett, og sovi i vår seng = lite søvn på mor...heeelt utslitt idag. Og det er bare nå etter 5 uker! Hvordan blir dette videre da?

Andre flergangsgravide som kan komme med beroligende tips?[8D]

Ja da er vi i samme båt! Lurer også på hvordan jeg skal "overleve"! Ikke lett å være gravid med en treåring i hus...

Hehe, samma her. Har innsett at dette blir noe helt annet enn forrige svangerskap ja[;)]
Dårlig med tips foreløpig....må vel bare henge med så godt vi kan vel[:)]

Har jo 2 stk jeg (les; GUTTER[8D]) og her går det i ett sett.
Rekker ikke å tenke på hvor sliten jeg er engang[8|]
Men tiden går fort og før man vet ordet av det så er det hele over

Slenger med med her jeg også, har ei som snart blir 3 år og som er ganske så aktiv av seg. Og så har jeg vært forkjøla den siste uka, men er nå så og si bra igjen så jeg håper det blir litt bedre.
Men merker at jeg er mer trøtt og sliten nå, så det er veldig godt å finne senga når kvelden kommer. [:)]

Godt å høre det er fler i samme båt. Min er 1,5 og det er full fart hele tiden... Men man venner seg vel til det. Jeg er glad jeg ikke spyr og er skikkelig dårlig form, for da hadde jeg syns veldig synd på meg selv tror jeg.

Beroligende tips....vel.....eh.....vanskelig det der, mitt tips er vel å bruk alle sjanser du har på hvile. Jeg føler meg veldig heldig, for føler ingen forskjell i forhold til forrige svangerskap, ok jeg kunne jo gjøre hva jeg ville den gang, men blir ikke mer sliten av å ha en liten en nå. Er selvsagt mer trett, men det tar jeg igjen når han sover lur, og på kvelden !

Back
Topp