Merker dyrene deres noe?

ALovise

Elsker forumet
Gresskarfrøene2023
Novemberfnuggene 2023
Har dere dyr som oppfører seg annerledes nå når dere går gravide?
Vi har en 1 år gammel hund nå. Hun er foreløpig helt seg selv, men så er jo ikke jeg langt på vei heller. Med de to forrige hadde vi en hund som begge gangene ble superopphengt i å ligge med hodet i fanget mitt/ inntil magen min :Heartpink

Er veldig spent på om hunden vi har nå kommer til å bry seg noe etter hvert :)
 
Hunden vår er 4 år snart. Merker ikke noe på henne. Synes hun var mer klengete de første ukene. Men nå har hun vært mye på eget rom pga røyting også da. Ikke får hun komme opp i sofa heller.
 
Hunden vår er 4 år snart. Merker ikke noe på henne. Synes hun var mer klengete de første ukene. Men nå har hun vært mye på eget rom pga røyting også da. Ikke får hun komme opp i sofa heller.
Vi har røytefri hund :Heartpink og har ikke vært flinke til å holde henne nede fra sofaen :smiley-angelic002
Jeg syntes ALLE var klengete/masete de første ukene, men mistenker at problemet lå hos meg :p
 
Har dere dyr som oppfører seg annerledes nå når dere går gravide?
Vi har en 1 år gammel hund nå. Hun er foreløpig helt seg selv, men så er jo ikke jeg langt på vei heller. Med de to forrige hadde vi en hund som begge gangene ble superopphengt i å ligge med hodet i fanget mitt/ inntil magen min :Heartpink

Er veldig spent på om hunden vi har nå kommer til å bry seg noe etter hvert :)
Ja, ingen tvil, både denne gangen og sist var hunden vår heeelt opphengt i meg :playful:
 
Han vår er ikke så opphengt i meg når jeg er gravid, litt i starten, men ikke mye, men han er tidenes storebror for mini. Han var alltid ammevakt (sitte på siden) og passet nøye på når noen andre enn meg og faren holdt henne. Han var også veldig flink til å gi beskjed ved den minste lyd når hun sov. Håper han blir sånn med denne babyen også :Heartred
 
Vi har en katt, som alltid er veldig kosete og helst skal være enten oppå deg eller rett ved siden av, så vanskelig å si om hun er noe mer masete en før :laughing002
 
Vi har en katt, som alltid er veldig kosete og helst skal være enten oppå deg eller rett ved siden av, så vanskelig å si om hun er noe mer masete en før :laughing002
Jeg har ikke så mye erfaring med katter. De jeg kjenner som har en/ flere har bare sjenerte katter. Så jeg veeet jo at de finnes, men sliter med å se for meg en kosete katt :p
 
Har to pusegutar og han eine tar noko meir hensyn når han krever kos om natta ellers er dei som vanleg - klistra til meg
 
Back
Topp